اس ام اس طنز دی 92|اس ام اس خنده دار92

پیشنهادم به کارلوس کیروش اینه یه سر تایلند هم بزنه دورگه های خوبی پیدا میشه خدایی :|

.
.

غمگینم…! مانند مادری که…. تازه از ارایشگاه اومده ومیببنه ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره… :)

.
.

پیداشدن کارت شارژ ایرانسل توجیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره،حکمش مثل داشتن ده کیلو تریاکه تو ماشین ی قاچاقیه…….حکمش اعدامه !!

 

.
.

این اتحادی که بعضیا از ایرانیا واسه فحش به صفحه مسی داشتن
واسه حقارت و بدبختی و تورم داشتن
الان جای امریکا رو گرفته بودن

.
.

نکته غم انگیزه وی چت این بود، پیدا کردن دوست رو در حد «تکون دادن» پایین آورده بود!

.
.

پدر ژپتوی عزیز سلام خواستم بدونید من در کشوری زندگی میکنم که توی اون «دماغ مردم هر روز کوچیکتر و دروغهاشون هر روز بزرگتر میشه»

.
اس ام اس جدید
.

روحانی جان فیس بوک که هیچی رفع فیلتر نشد، وی چت هم ازین جوونا گرفتی :)

.
.

غمگینم … همانند پسری ک اولین دوس دخترش را داشت از ویچت پیدا می کرد ، ولی ویچت فیلتر شد :|

.
.

بـدونِ مـن هــوا سـرده … الـان گـرمــی نـِـمـیـفـهـمـی … !!

.
.

اون موقع ها که از طرف مدرسه میرفتیم اردو
انقد تو ماشین برای سلامتی ” آقای راننده” صلوات میفرستادیم
فک کنم اگه راننده سرطـــانم داشت همون شب شفــا پیدا می کرد

.
.

بعضی از دختر موقع آرایش یه جوری لب شون رو پر رنگ میکنن انگار قراره تو امتحان بیاد :)

.
.

پسر : وای عشقم چقد رژ لبت رنگش باحاله

دختر :عه جدی؟ مرسی

پسر: میشه مزه ش رو هم تست کنم ؟؟

دختر : اره تو کیفمه بردار بخور

.

اس ام اس طنز جدید
.

عاشقانه های امروزی:

+پسر: دوستت دارم!

- دختر: اون ماشین توئه؟

+پسر: آره

- دختر: منم دوستت دارم:|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد