پیامک لوتی« اس ام اس لوتی« اس ام اس خفن« پیامک خفن آذر92

بند کفشتیم گره بزن خفه شیم

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

غم تو چشاتم … گریه کنی غرق میشم !
چشام کورشه تا غمتو نبینم انگوری !

 

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

لوطی تو برو لقمه خود گاز بزن

کم پشت سر خلق خدا ساز بزن !

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

چاک لباتم بخند فنا شیم

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

الهی میدون بشی…وانت بشم …دورت بگردم!

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

آبمیوه صداتم ، چرخ کرده نگاتم ، قربون اون چشاتم ،

کشته خندهاتم ، من مرده حیاتم ، تا عمر دارم فداتم ،

بعد از مرگم خاک پاتم ، تا هستی خاطرخاتم

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

چروک لباستم اتوو بزنی فنا شدم
سوراخ جورابتم کوک بزنی هلاک شدم!!

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

علف زیر پاتیم.

یه وقت خر نشی بخوریمون!!!

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت: فییییییییییس

تازه فهمیدم پنچرتم رفیق!

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

هی لوتی سه راه بیشتر نداری:

۱ـ با من باشی

۲- با تو باشم

۳- توافق کنیم که با هم باشیم!

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

به سلامتی رفیقی که وقتی میره رو ترازو، معرفتش از وزنش بیشتره.

_________________________________________________اس ام اس خفن لوتی____

ذغال قلیونتم رفیق! میسوزم تا بسازمت!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین 1392/10/13 ساعت 21:20

خیلی باحال بود.من که حال کردم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد