اس ام اس و پیامک جدید شب بخیر آذر92

صبح فردا خنده رو باش
از غم و اندوه جدا باش
شاعر لالایی ام باش
شب بخواب و گرمی کاشانه ام باش
.
اس ام اس جدید شب بخیر
.
.
چیز عجیبی ست…!
وقتی هر شب ب خیر می گذرد…
بی آنکه کسی ب تو بگوید
“شب ب خیر”

 

آدم باید ی مراسمی واس خواب داشته باشه!
ی ماچی، بغلی، شب بخیری!
لپ تاپ نیستیم ک درشو ببندی خاموش شه!
.
اس ام اس شب بخیر
.
.
همه جونم فرشته پاک من همه دنیای من همه کس من
ارامش قلبم اروم بخوابی
شبت پر ستاره های دنباله دار تا همه ارزوهاتو براورده کنن
.
اس ام اس شب بخیر گفتن
.
.
اگه میتونستم تنها ی خواسته غیر معمول از خدا داشته باشم اون این بود ک ازش بخوام این شب رو همیشگی کنه تا ماه من با زیبائیاش تا همیشه بهم بتابه
بهم بتاب ماهم
.
.
.

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی )
شب خوش . . .

.
اس ام اس شب بخیر
.

امشب دل من حال و هوایی دارد
امشب راحت از هر مسئله خواب صفایی دارد
می خواهم از هر چه بودم آزاد شوم
از هر چی بدیه رها شوم
آزاد پی حقیقت بروم
میان گل و شبنم آواز شوم
.
اس ام اس جدید
.
.
کار خاصی باهات ندارم فقط داره از دهنت اب میاد بالشتت خیس نشه
یک لبخند بزن و سعی کن نفرین نکنی دوباره بخواب
شبت هم بخیر
.
اس ام اس جدید شب بخیر
.
.
عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . .
.
.

.
.
ای وای باز ستاره ها اومدن….
اومدن تو رو ببرن….
برو عشقه من، برو ماه من برو سرجات تا ستاره ها قهر نکردن….
هستیه من اندازه ستاره ها دوست دارم. شبت بخیر

.
اس ام اس جدید شب بخیر
.
.
-_- خیــلی طوفـــانیه دریــــا امشبــــ ، مگـــه موجــا تورو با کـــی دیدنـــ ؟؟؟ -_-
” شــــب بخــیـــــر ” چیســــت ؟؟؟
آرزوی داشتـــــنِ خــــوابی خـــوش برای عــــزیزتـــرینــــت …
♥ شـــــــــب بخــیــــــــر عــــزیـــــزم ♥
.
اس ام اس جدید شب بخیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد