دلنوشته های احساسی یاد کردن دوستان آذر92

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم،

“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی  . . .

.

.

.

عتیقه شـــــدم در یـــادها بی آنکه قدیمـــی باشـــم
 .

.

.

کاش فاصله ها اجازه میدادند ،

وقتی قلب ها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند

به یادتــــــــــم

.

.

.

در این هیاهوی شلوغ

” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”

و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !

.

.

.

یادت برایم

همانند قصه سیگار پیرمردیست

که سالهاست میگوید نخ آخر است …

.

.

.

دریــا مــی‌شــوم؛

وقتــی هــر شــب

در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛

مثــل رود . . .

.

.

.

زیباست یادت،

اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی!

.

.

.

در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است . . .

.

.

.

تو مرا فریاد کن ای هم نفس  / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است  / آسمانم پر شده از یاد تو  . . .

.

.

.

یادت …

پرچم صلحیست،

میان ِ شورش ِ این همه فکر…

.

.

.

یـــــــــــــــآد

چراغی که مال من است

ولی خاموش در دل های همـــه

.

.

.

.

هر دو چشمان تو دنیای من است

گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

.

.

.

همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم

اما تمام یادت در”من” ضرب میشود و “من” تقسیم میشوم در “تو” …

می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟

.

.

.

قول داده اَم…

گاهـــی

هَر اَز گاهـــی

فانـــوس یادَت را

میان ایـن کوچه ها بـی چراغ و بـی چلچلـه، روشَـن کنَم

خیالـت راحـَــت! مَـن هَمان منـــَــم؛

هَنوز هَم دَر این شَبهای بـی خواب و بـی خاطـــِره

میان این کوچـه های تاریک پَرسـه میزَنـَم

اَما بـه هیچ سِتاره‌ی دیگـَری سَلام نَخواهــَـم کَرد…

خیالَت راحَت !

.

.

.

برایم دعا کن!

اجابتش مهم نیست!

نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی…

.

.

.

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست

از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست!

.

.

.

میدونی محبت یعنی چی ؟

م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

.

.

.

وقتی کسی دیر به دیر ازم یاد می کنه؛

نگرانش نمی شم؛

حتما شاد بوده از یادش رفتم …

.

.

.

برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما یادت روشنم می دارد

.

.

.

تقدیم به آنکه دارمش دوست

تقدیم به آن که قلبم از اوست

اگر مهتاب از تن بر کند پوست

جدا هرگز نگردد یادم از دوست

.

.

.

.

یادی از ما کن ای عزیز دوست داشتنی

ای که هستی پیش ما شیرین تر از بستنی

تو مال من میشوی و من مال تو

زندگی میشود لحظه به لحظه خواستنی



برچسب ها : اس ام اس شکایت از فراموشی اس ام اس عاشقانه یاد کردن اس ام اس غمگین فراموش شدن اس ام اس فراموشت نمیکنم اس ام اس گلایه از فراموشی اس ام اس یاد تو اس ام اس یاد کردن اس ام اس یاد کردن از بچه ها اس ام اس یاد کردن از دوست اس ام اس یاد کردن از رفقا اس یاد اسمس یاد جملات یاد کردن جمله های یاد دل نوشته عاشقانه یاد کردن دلنوشته های احساسی یاد کردن دوستان دوبیتی یاد کردن متن یاد کردن مسیج یاد کردن یاد کردن دختر و پسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد