جوک داغ اس ام اس خنده دار و تاپ آذر ۹۲

دخترعمل پیوند قلب داشت, به پسر گفت منتظرم بمان و پسر با چشمان اشک بار گفت قلبم برای تو میتپد
دختربه هوش امد, سراغ پسر راگرفت پرستار گفت میدانی قلب کی در سینه ات میتپد… دختر به گریه افتاد
در همین موقع پسر از دسشویی بیرون امد و گفت عزیزم چرا گریه میکنی
.
.
.
.
.
.
مهمون بودیم جایی، نصف شب حال نداشتم برم دستشویی، یه بچه کنارم خواب بود برش داشتم گذاشتم تو
جای خودم تو جای اون شاشیدم، اومدم برش گردونم دیدم تو جای من ریده جوک داغ و خنده دار آذر 92
 
.
.
.
.
.
.
کیا یادشونه سکه میذاشتیم زیر کاغذ با مداد میکشیدیم تا طرحش رو کاغذ بیفته
اگه یادته ستاره بده اگه یادتم نیس که گودزیلایی توقعی ازت نیس
.
.
جوک و لطیفه خنده دار
.
.
.
توی آسانسور وایساده بودم یه دختری هم سوار شداول ساکت بود بعد گفت :چطوری؟
گفتم :الحمدلله
یه نگاهی به من کرد و هندزفری شو جابجا کرد!
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :الحمدلله الحمدلله…
.
.
.
.
.
.
آشپزی سخته ولی میتونین با خلاقیت*های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین،
مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد
.
.
.
.
.
.
از بس این خانوما عمل زیبایی بینی و گونه و لب و… انجام دادن هر چی مامان تو خیابون میبینیم مثل سیندرلا
ست تنها مشکل اینه که بچه ها عین سمندون میمونن
.
.
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻣﺪﺭﺳﻪ که ﻣﻴﺮﻓﺘﻢ ﻫﻤﺶ ﺳﺮ ﻛﻼﺱ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﭘﻨﻜﻪ ﺳﻘﻔﻲ ﺍﮔﻪ ﺑﻴﻮﻓﺘﻪ ﻛﻠﻪ ﻛﻴﺎ ﻗﻄﻊ ﻣﻴﺸﻪ!
.
.
اس ام اس خنده دار
.
.
.
رفتم کیف بخرم، به آقاهه میگم تخفیف میدین؟ گفت ۱۰۰%. منم کیف رو برداشتم اومدم بیرون، اومده میگه خانم
حساب نکردی! گفتم شما که گفتی صد درصد تخفیف میدی پس چی شد؟ هیچی دیگه بیشعور پول کیف رو ازم
گرفت.

.
.
.
.
.
.
دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین، بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته…؟؟؟
حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا! فکر میکنن ما خریم…!!!
والا…
.
.
.
.
.
.
یارو میگه عجیبه! میگن چی عجیبه؟ میگه ۱۰۰۰۰۰ تا تماشاگر، ۲۲ تا بازیکن، ۳ تا داور! میگن این کجاش عجیبه؟
میگه گنجیشکه همه رو ول کرد رید تو سر من!
.
.
.
.
.
.
یه بار اومدم یه اسکناسِ پاره بدم به راننده تاکسی؛ اینقدر استرس داشتم نفهمه گفتم :دست شما درد نکنه،
همین کنار نگه دارین، من پاره میشم..!
.
.
.
.
.
.
دیشب ﯾﻪ ﺑﺎﻟﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺟﻠﻮﯼ ﮐﻮﻟﺮ ﮐﻪ
ﺧﻨﮏ ﺑﺸﻪ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺯﯾﺮ ﺳﺮﻡ ﮐﯿﻒ ﮐﻨﻢ.. خواهرم ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻥ
ﻣﺎﺍﺍﻣﺎﺍﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺸﺶ ﺟﯿﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ
ﺟﻠﻮﯼ ﮐﻮﻟﺮ ﺧﺸﮏ ﺷﻪ ﺗﻮ ﻧﻔﻬﻤﯽ جوک داغ و خنده دار آذر 92 ||

.
.
.
.
.
.
و جمله آخر این پست :
مراقب باشید

یک درصد دغدغه میتونه گند بزنه به نود و نه درصد آرامش!


برچسب ها:اس ام اس اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده دار آذر 92 جوک جوک توپ جوک خفن جوک خنده دار جوک خنده دار آذر 92 جوک داغ جوک داغ آذر 9 جوک های خفن خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد