اس ام اس رمانتیک زیبا آذر ۹۲|اس ام اس عاشقانه باکلاس آذر ۹۲

من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

بگذارید که مجنون و خیالی باشم

تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم







اس ام اس عاشقانه باکلاس

 






من به مهر تو چنان رام شدم

که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم

که خدا میداند

من چنان جادوی این دام شدم

که خدا میداند







اس ام اس عاشقانه باکلاس







فاصله ها در عین کوتاهی

چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد







اس ام اس عاشقانه باکلاس







امشب هوای سوختنم ساختنی نیست

باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

سوزم به شب و سوختنم باشد روز

دیگر دل من با نفست ساخننی نیست







اس ام اس عاشقانه باکلاس







غافل است از غم من یار نمی دانستم

دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

این چنین گشته دلم زار نمیدانستم







اس ام اس عاشقانه باکلاس







دیدمت شبی به خواب و سر خوشم

وه مگر به خواب ها ببینمت







اس ام اس عاشقانه باکلاس







خوشا رها کردن و رفتن

خوابی دیگر به مردابی دیگر

خوشا ماند ابی دیگر به ساحلی دیگر

به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی







اس ام اس عاشقانه باکلاس







گستاخی خیالم را ببخش

که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند







اس ام اس عاشقانه باکلاس







خط عابر پیاده ندارد

دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما

هر نیمه شب

خیالت که نمی گذارد بخوابم







اس ام اس عاشقانه باکلاس







شهیدت می کنم

تا نام کوچه دلم شوی







اس ام اس عاشقانه باکلاس







عشق یعنی حسرتی در یک نگاه

عشق یعنی غربتی بی انتها

عشق یعنی فرصت اما کوتاه

عشق یعنی مرگ اما بی صدا







اس ام اس عاشقانه باکلاس







در عشق توام مرا پند چه سود

زهر آب چشیده ام ، مرا قند چه سود

گویند مرا که بند بر پایش نهید

دیوانه دل است ، پای در پند چه سود







اس ام اس عاشقانه باکلاس







دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست

آنجا که باید دل یه دریا زد

همین جاست !







اس ام اس عاشقانه باکلاس







تو عشقی نه یه عادت

که از دل میره راحت

تو محکم کردی جاتو تو قلبم تا قیامت







اس ام اس عاشقانه باکلاس







دست من کوتاه

از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست



برچسب ها:اس ام اس اس ام اس باکلاس اس ام اس رمانتیک اس ام اس رمانتیک 92 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس عاشقانه آذر 92 اس ام اس عاشقانه باکلاس اس ام اس عاشقانه پاییز 92 اس ام اس های رمانتیک اس ام اس های عاشقانه ناز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد