اس ام اس داغ بوسه آذر ۹۲|مسیج بوسیدن|نوشته آغوش|پیام بوسه

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . . .

.

.

.

.

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم

و دست نوازشم را به موهایت هدیه میکنم

که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .
 .

.

.

.

این بار میخواهم صدای بوسه هایت را ضبط کنم

دور که میشوی دلم برای مَلچ مُلوچ هایت تنگ میشود . . .

.

.

.

.

بیخیال حرفای مردم ، بیا مرا ببوس !

آنها پشت سر خدا هم که خداست حرف می زنند ، وای به حال من و تو !

.

.

.

.

یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت . . . !

.

.

.

.

بوسه ابتکاریست از طبیعت ، برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد . . .

میبوسمت . . .

.

.

.

.

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم

.

.

.

.

بردی به غمزه ی همه صبر و قرار من

آخر به سر رسیده چه خوش انتظار من

ترسم دوباره فاصله افتد میان ما

می بوسمت که بوسه شود یادگار من

.

.

.

.

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است،

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است . . .

.

.

.

.

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . . .

.

.

.

.

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد، چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد . . .

.

.

.

.

گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست . . .

.

.

.

.

می بوسیمت سه تایی من و غم و تنهایی / امان از این جدایی دلتنگتم خدایی

.

.

.

.

دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم !

.

.

.

.

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان

.

.

.

.

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد

امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد