اس ام اس احساسی و بی قراری عاشقانه جدید|اس ام اس بغض آذر 92

نوشت سلام نَفَــــــــــس

کسیــــــــــ که چند لحظه پیش به من شبــــــــــ بخــــــــــیر گفت !!!!

هه … چه اشتباهی …

.

.

.

.

بدون گریه زاری یا بغض و بی قراری

تا فهمیدم دو رویی از تو شدم فراری . . .

 
.

.

.

.

منو از من نرنجون

از این دنیا نترسون

تمام دلخوشی هامو به آغوش تو مدیونم

اگه دلسوخته ای عاشق مثل برگی نسوزونم

منو دریاب که دلتنگم

مدارا کن که ویرونم…

.

.

.

.

خیلی مدیونم به همه ی کسایی که

باید بدی هـاشـون و جبـران مـی کـردم

ولـی سـاده ازشـون گـذشتم … !!!

.

.

.

.

تو به انتظار رسیدن من

من به انتظار رسیدن تو

ولی ما، هیچ‌وقت به‌هم نمی‌رسیم .

همیشه دستی هست که پیش از رسیدنمان‌

ما را نرسیده و کال بچیند !

.

.

.

.

چه اعتماد به نفسِ کاذبی دارد این بهار..!!

خودش را جای پائیــــز جا می زندُ دلبری می کند..

نمیداند که من بوی تن پائیـــــز را خوب می شناسم… .

.

.

.

.

*نمیدونم*

دیگر به آنها که رفتند نمیگویم برگردید

دیگر به آنها که هستند نمیگویم بمانید

زیرا من دیگر دلی ندارم که وابسته شود…

انرا با تکه سنگی عوض کردم..

.

.

.

.

گاهی اوقات شاید

باید صبر کنی گریه کنه

ناراحت باشه

تو چشات زل بزنه و نق بزنه بگه از همه چی خستس

از همه بریده

و تو میتونی فقط با گفتن چته تو دیوونه من که بدون تو نمیتونم زندگی کنم

جلوی خوردن مشت مشت دیازپام و بگیری

.

.

.

.

دست بر دلم نگذار!

میسوزی…

داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده…

.

.

.

.

*نمیدونم*

دِلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را می گیـــرد

امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر

فقـــط بگــــو : کــــودکـــ است نـِـمی فهمــد

.

.

.

.

پروانه ای مسافر من بود..

دیروز

که انتظار فردا را نمی کشید

بانو!!

پروانه ها

بودن را به اندازه ی یک “عــشــق”

خلاصه کرده اند….

.

.

.

.

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو نگاه خیس تو کو؟

گوش گوش دو تا گوش یه دست باز یه اغوش بیا بگیر قلبمو؛

یادم تو رو فراموش

.

.

.

.

شکوه و گلایه از دل عاشق نکن

عاشقت اسیره باهاش مدارا بکن

چرا شکنجه میدی این دل دیوونه رو

دل تو که از سنگ نیست دلم رو نشکن نرو

بگو واست میمیرم به عشق تو اسیرم

بدون که دنیای منی تویی تو بهترینم

.

.

.

.

میگن پاییز فصل عاشقانه هاست…فصل دو نفره ها…

و مثل همیشه…

طلب صبر برای ما یه نفره ها…!!!

پاییزتون عاااشقووونه…

.

.

.

.

دلم برای دوست داشتن تنگ شده ولی دیگه طاقتشو ندارم

احساس میکنم دیگه نمیتونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد