اس ام آغوش عشق آذر ۹۲|متن عاشقانه در آغوش کشیدن|پیامک جدید استاتوس آغوش گرم

وقتی دلم گرفته برام اسمون ریسمون نباف !

جوک نگو !

فیلسوف نشو !

فقط دستمو بکش و بغلم کن !

.

.

.

گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش . . .
 .

.

.

بن بست دنیاست براى من آغوشت !

اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :

به بن بست رسیده ام . . .

.

.

.

چگونه میتوانم فراموش کنم ، اینهمه عشق و محبت را،

چگونه میتوانم فراموش کنم طعم بوسه هایت را ، آن آغوش گرمت را ،

که وقتی مرا در میان خودت میگیری انگار همه ی دنیا در وجودم جا گرفته

.

.

.

تو را می خواهم و دانم که هرگز / به کام دل در آغوشت نگیرم

تویی آن آسمان صاف و روشن / من این کنج قفس مرغی اسیرم

.

.

.

آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم !

.

.

.

در آغوش توام ، رفته ام به رویاهایم ، خواب نمانده ام از این احساسم ، در این خواب و بیداری ،

لذت در کنار تو بودن را درک میکنم ،هیچگاه این سرپناه گرم را ترک نمیکنم ،

من از عشق نگاه تو خیره شده ام به چشمانت ، هیچگاه برای دیدنت لحظه ای را از دست نمیدهم !

.

.

.

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه

یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل

امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !

.

.

.

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟

من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو !

.

.

.

بودنت را دوست داشتم . . .

وقتی مرا در بر می گرفتی . . .

و به آغوشت می فشردی و وادارم می کردی که به هیچ چیز فکر نکنم . . .

.

.

.

اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !

فقط میتونی بیای تو آغوشم . . .

.

.

.

من جز آغوش تو حتی به دیوار هم تکیه نمی کنم !

.

.

.

شعر قافیه نمی خواهد !

سطر به سطر آغوشم را ردیف کرده ام ، تو فقط بیا !

.

.

.

مرا میان بازوانت بگیر !

بگذار تمام آغوشت را جمع کنم برای نبودنهات . . .

.

.

.

گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ، آغوش تو . . . !

من به خورشید ایمان ندارم !

.

.

.

مرآ حبس کن در آغوشت !

من برای حصآر بازوان تو مجرم ترین زندانی ام . . .

.

.

.

تمام طعم لذت با تو معنی می شود

وقتی تعبیر عسل ترین رویا آغوش تو باشد . . . !

.

.

.

گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد که بیاد تو تنهاییم و من اجازه ندم !

و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه مگه من مردم که تنها بمونی . . . !

.

.

.

طعم اولین هم آغوشی با تو را حتی در بهشت هم نم یتوانم تجربه کنم . . .

زمین به کنار . . . !

.

.

.

آغوش بعضی ها علم را زیر سوال می برد !

آنقدر آرامت می کند که هیچ مُسکنی جایش را نمی گیرد . . .

.

.

.

گاهی اوقات نه ! همیشه ، نیاز داری به یه آغوش بی منت که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد

که وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشماش بهت بگه ، بهت بگه هستم تا ته تهش . . .

هستم تا آخرش . . .

عاشقتم بدجور . . .

توهم رو کنی بهش و بهش بگی منم هستم همینجا توی قلبت تا ابد . . .

.

.

.

بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر . . .

ابر ، ابر گریه دارم . . . !

.

.

.

سراب رد پای تو / کجای جاده پیدا شد ؟

.

.

.

سرمایی که بوده ام ، همیشه . . .

ولی . . .

بین خودمان بماند . . .

سرمایی تر میشوم ، وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . . !

.

.

.

نگاهت هر قدر هم که دور باشد ، آرامم میکند . . .

و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .

چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .

آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . .

تنها برای ” تــــــو ” ، هنوز گرم است ♥

.

.

.

ﻣﺸــﺮﻭﺏ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨــﻮﻧﻢ . . .

ﺳﯿﮕﺎﺭ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﻣﺴﺎﻓــﺮﺕ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﺩﯾﺎﺯﭘﺎﻡ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﻣــﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻏــﻮﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿــﺎﺯ ﺩﺍرم

نظرات 1 + ارسال نظر
javad 1392/08/27 ساعت 18:49

barikkkkkkkkkkkkkk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد