اس ام اس مخصوص تبریک تولد92

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک
.

.

.
اس ام اس تولد پیامک تولد جمله زیبا برای تولد تولدت مبارک شعر برای تولد
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.

.

.

.
باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
هوا که ابری نبود
اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر...
تولدت مبارک...
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
پیامک تولد
مسیج تولد
اس ام اس تولد
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست تولدت مبارک
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !
مهربانم :
تولدت مبارک
.
اس ام اس مخصوص تبریک تولد
.
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه
آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

Happy Birthdey



برچسب ها : پیامک تولد , مسیج تولد , اس ام اس تولد , اس ام اس Happy Birthdey , اس ام اس مخصوص تبریک تولد , اس ام اس مخصوص تولد , اس ام اس تبریک تولد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد