جوک و اس ام اس خنده دار خرداد ۹۲

بابام زده شبکه خارجی، گوسفنده میگه بع بع!!
مامانم به بابام میگه مگه گوسفندای خارجی هم میگن بع؟؟!!
.

.

.
یارو سوال پرسیده اگه ۲۴ ساعت گناه آزاد باشه چه گناهی میکنین؟

جوابای ملت کلن شخصیت منو برد زیر سوال چون همش فعالیتای روزمره ی منه


.

.

.
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن
قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند
لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی…
.
.
.
پسر عموم شیش ماهه عقد کرده
هنوز با خانومش سر حساب کردن کرایه تاکسی جروبحث میکنن
.
.
.

اس ام اس

 

موبایلم امروز بهم گفت: منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟
هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه
.
.
.
دقت کردین اونایی که میخوان برن دندون پزشکی
۶-۷ برابر از قبل بیشتر مسواک میزنن که نشون بدن دندوناشون تمیزه !؟
.
.
.
صبح تو راه از یه خانمی خواستم ساعت بپرسم،
گفتم ببخشید،
گفت خواهش میکنم رفت!
.
.
.
دختر همسایمون زنگ خونمون زده
رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید
میگه :سلام، خونه اید؟؟!؟
گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
بعد از صدای بوق پیام خودتان را بگذارید!!!
.
.
.
اگه از بچگی به جای سیگار بهمون میگفتن مسواک ضرر داره
الان هیچکس دندون درد نداشت همه دور هم جمع میشدیم
یواشکی مسواک میزدیم !
.
.
.
عاقا وقتی گوشیم خاموش باشه
حتی بیل گیس هم شخصأ برای استخدام شدنم توی ماکروسافت تماس گرفته
ولی بدلیل خاموش بودن بیخیالم شده
بعععععله اینجور شخص بد شانسیم من
.
.
.
من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم،
اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن
بهشون گریس هم نمیزنم، آدم فروش های پس فطرت…!
.
.
.
آیا می دانید دکمه آسانسورو پشت هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد ایرانیِ عزیز!!!
.
.
.

اس ام اس سرکاری

 

تا حالا دقت کردین وقتی خودکارت قطع میشه
یه جا دیگه تستش میکنی مینویسه
ولی دوباره جای قبلیش میخوای بنویسی نمینویسه !!!
.
.
.
از جلو دبیرستانا دخترانه که رد میشدم دخترا برام غش میکردن!
البته الانم اگه رد میشم غش میکننآ، ولی از خنده!!
.
.
.
شاید باور نکنید ولی هنوز هم آدم هایی وجود دارن
که تا دوربین و میکروفن می بینن اولین چیزی که به ذهنشون می رسه اینه:
” من کوچیکتر از اونی هستم که پیامی داشته باشم!
.
.
.
من غلطای املایی مو اینجوری تشخیص میدم
که انگار این کلمه که نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود .
.
.
.
اقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره
.
.
.
فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن میگرده
میپرسه چی بخورم که لاغر شم؟
برای لاغر شدن هم میخواد بخوره!
.
.
.
دوستان خوب مثل تیکه های پازلند
یکیشون نباشه پازل کامل نیست
تو یکی از اون تیکه های که هیچ وقت نیستی و گند زدی به پازل !
.
.
.
حیف نون چند متر دورتر از قبری گریه میکرد
ازش پرسیدند چرا نزدیکتر نمیری؟
گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود !
.
.
.

اس ام اس خنده دار

 

والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم.
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری..
فکر میکنن ما خریم
.
.
.
یه مغز گردو میخوری اندازه۳ تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه!
.
.
.
به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه

میگه چرم مشهد عموم از آلمان برام آورده!




برچسب ها : اس ام اس جالب و سرکاری , اس ام اس خنده دار و بمب خنده , جدید ترین جوک های خنده دار , نوشته های طنز و جوک , پیامک های خنده دار جدید , اس ام اس خنده دار جدید , اس ام اس سرکاری جدید , اس ام اس باحال جدید , اس ام اس طنز جدید , اس ام اس های جدید

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی 1392/06/28 ساعت 15:35 http://www.jahizieh.net

جوک هاتون بامزه بودن ولی لطفا جدیدتر بذارین خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد