پیامک تبریک روز پدر و روز مرد92|ولادت امام علی(ع)

تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم
به کمال روح انسان، به حیات جسم و حیوان، به تمام دنیا،
به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان،
به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم روزت مبارک
.

.

.
همسر عزیزم
همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم.

روزت مبارک

.

.

.
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش .
روزت مبارک
از صمیم قلب دوستت دارم
.

.
.
پدر ، نام تو تکیه گاه من است .
روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم . . .
.
.
.
کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک
.
.
.
ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار
پدر عزیزم روزت مبارک
.
.
.
پدرم
به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد
سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبی که زمزمه درد می کند شب و روز
به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد
روزت مبارک
.
.
.
ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر
روز پدر مبارک
.
.
.
پدر دستات برام گهواره بودن چشات مثل چراغ خــونه من
بجز تو از همـــه دنیا بریدم کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
روزت مبارک پدر عزیزم
.
.
.
ز گلشن هستی چو خدا دانه ی ما کاشت
بر ریشه ی ما آب،پدر مایه پدر بود
در باغ وجود آفت و نقصان وملالت
در دفع هم آرایه و پیرایه پدر بود
پدرم روزت مبارک

.

.

.

زان سبب ماه رجب ماه خداست / که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت: / چون که صد آمد نود هم پیش ماست
.
.
.
حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد . . .
.

.
زد عشق تو خیمه در دل ما / حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علی و آل بسرشت /از روز ازل خدا دل ما
چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را
پدرم دوستت دارم
.
پیامک روز پدر
.
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
.
.
.
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی است
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است
.
اس ام اس روز پدر
.
هر کس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر
.
.
.
.
اس ام اس روز پدر
.
ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین
کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان . . .
.
اس ام اس روز پدر
.
تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:
ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است
جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است>
بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد
.
اس ام اس روز پدر
.
پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت .
.
اس ام اس روز پدر
.
بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم .
.
اس ام اس روز پدر
.
پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد .
.
اس ام اس روز پدر
.
پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون
.
اس ام اس جدید روز مرد ۱۳۹۲
.
پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی
سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند
روز پدر مبارک .
.
.
.
عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های
بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم
همراه همیشگی تو . . .
.
.
.
ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند
روزت مبارک
.
.
.
توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک
.
. ۹۲
.
پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است
که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود
روز پدر را به شما تبریک بگویم
امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم
روزت مبارک پدر
.
.
.
پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی
بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم
امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم
بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک
.
.
.
به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک
.
.
.
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .
.
.
.
پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها / هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .
.
.
.
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد
که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .
.
.
.
روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم

(هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم!)



برچسب ها :اس ام اس روز پدر 92 , اس ام اس روز مرد 92 , پیامک روز پدر و مرد , اس ام اس روز پدر , اس ام اس روز مرد , جدیدترین اس ام اس روز پدر و مرد 92 , تبریک روز پدر , تبریک روز مرد,اس ام اس روز پدر 92, sms روز پدر 1392, اس ام اس تبریک روز پدر 1392, اس ام اس ماه رجب, اس ام اس تبریک روز پدر به همسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد