اس ام اس احساسی و عاشقانه اردیبهشت ۹۲

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .
.
.
.
پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .
.
.
.
“عشق” یعنی :اختیار بدی که نابودت کند
اما
“اعتماد” کنی که این کار را نمی کند . . .

.
.
.
حیف که روی تو غیرت دارم
وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم
تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه ۹۲
” سکوت “
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند ،
روزی
” سرنوشت “
حرفهایش را به شما خواهد گفت
.
.
.
آنقدر جای تو خالیست
که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۲
شادی هایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست . . .
.
.
.
از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟
استادگفت :بله
پرسیدند : آیا شما تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟
استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن
دست کشیده اید!؟
.
.
.
نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .



برچسب ها : smsiha.net, آرشیو اس ام اس, اس ام اس احساسی اردیبهشت 92, اس ام اس احساسی ناب اردیبهشت 92, اس ام اس داغ عاشقانه اردیهشت 92, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 92, اس ام اس ناب عاشقانه اردیبهشت 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد