اس ام اس های عاشقانه فروردین ماه ۹۲,پیامک های عاشقانه بهار

قلبم …
شاتر دوربین عکاسی‌ است که منم . !
به تو که می‌رسم ، تند می‌ زند

برای ثبت لحظه‌ها . . .

.


.

.

میگن عاشقا عشقشون رو خوشگل می بینن ،
این دفعه که دیدمت خلی خوشگل شده بودی !
نمی دونم هر دفعه تو خوشگل تر میشی یا من عاشق تر ؟!؟!


.
.
.
زیباترین جهان را تو ساخته ای ، اینجا در دلم وقتی که هستی …


.
.
.
هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد
.
.
.
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست
.
.
.
کوتاه می گویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …
.
.
.
فصل فصلِ زندگی را جستجو کردم
ابر بسیار دیدم !
اما هیچ بارانی چون تو
مرا به دریا نبرد !
.
.
.
نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو
.
.
.
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ؛
مرا در خود کشیدی ای برمودای من …
.
.
.
هیچ چیز تو را ناراحت نکند فقط شادی ها تو را احاطه کند
دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد
اینها آرزوهایم برای تو در روز سپندارمذگان است
.
.
.
عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .
.
.
.
من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم…
که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود…
و من…
روبه روی تو…
می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم…
.
.
.
شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !
.
.
.
گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگار همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری
.
.
.
عزیزم با تو هر روز روز عشق است
سپندار مذگان روز عشق ایرانی بر تو مبارک
.
.
.
ضربان قلبم
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\_\ _\_
بدون تو : _____
.
.
.
چشمانت کارناوال آتش بازی است
یک روز در هر سال برای تماشایش می روم
و باقی روزهایم را
وقف خاموش کردن آتشی می کنم
که زیر پوستم شعله می کشد…
.
.
.
آراسته آمد و چه آراستنی
پیراسته زلف خود چه پیراستنی
بنشست به می خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .
.
.
.
میخواهم به یاد آوری چقدر به هم نزدیک هستیم
حتی با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزدیکی
میخواهم بدانی در این روز بزرگ سپندارمذگان به تو فکر میکنم
می دانی که من هر روز ،
با تو بودن را جشن می گیرم
خواهشی از تو دارم…
بیا عشق مان را “سپندار مذگان ” هم جشن بگیریم
.

http://yeduneh.ir
.
.
دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه میشوم !
آب
باد
خاک
و این آتش که تو به جانم انداخته ای …
.
.
.
من
برای دوست داشتن ات
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
همیشه دیر حاضر می شوید . . .
.
.
.
می خواهم غزلی را برای پرواز بهانه کنم
و پرواز را برای رسیدن به تو
و تو را بهانه ی زندگی
.
.
.
به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم …
آسمونها زیر پامه اگه با تو رو زمینم …
.
.
.
میدونى فرق تو با کبوتر چیه ؟ اون از قشنگیش اسیر میشه ،

تو با قشنگیت اسیر میکنى !



برچسب ها:اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس عاشقانه جدید 1392 اس ام اس عاشقانه جدید 92 اس ام اس عاشقانه سال 1392 اس ام اس عاشقانه سال 92 اس ام اس های عاشقانه 1392 اس ام اس های عاشقانه 2013 اس ام اس های عاشقانه 92 اس ام اس های عاشقانه جدید 92 اس ام اس های عاشقانه جدید سال 92 اس ام اس های عاشقانه سال 92 اس ام اس های عاشقانه فروردین ماه 92 بهترین اس ام اس های عاشقانه 92 جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 92 مسیج عاشقانه 92 پیامک عاشقانه 92 پیامک های عاشقانه فروردین ماه 92

نظرات 1 + ارسال نظر
Farzin 1392/01/17 ساعت 00:07

Ali Bod :Xx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد