مطالب طنز و خنده دار|اس ام اس های جدید خفن و خنده دار 92

با راننده تاکسی تو ماشین بدیم. دونفر خارجی اومدن تو ماشین. یارو اومد بپرسه اهل کجایین؟ با یه لحن سوالی گفت (?made in)

.


.

.


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ؟
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ!


.


.

.


ی بارﻡ ﻣﺎمانم ﺑﻬﻢ ﺷﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ قلیون ﻣﻲ ﻛﺸﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺑﻴﺎﺩ ﻧﺼﻴﺤﺘﻢ ﻛﻨﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻇﻬﺮ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﻧﻤﺎﺯﺷﻮ ﺧﻮﻧﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭﺷﻮ ﺧﻮﺭﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﻛﻲ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﭘﻴﺸﻢ ﻳﻪﺳﻴﺐ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ : عباس جان عزیزم ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺐ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ؟؟؟
گفتم بله دایی
گفت ﺩﻳﮕﻪ قلیون ﻧﻜﺶ!!!
یعنی سقراط و ارسطو ب این قشنگی نمی تونن آدم رو قانع ب کاری کنن خدایی!!!
دایی جون از همینجا اعلام میکنم نصیحتت تو حلقم!!!

.


.

.


ی سِری گـیگیلی هـا أم هــستن…
وقـتی از دمـاغـت درشـون مـیاری….
هـر چـقد مـیمالیشون زیـر ِ مـیز کـامـپیوتر از دسـتت جـدا نـمیشن:)))
ایـنارو اذیـت نـکنین:))
ایـنارو بـاید پـاشد رفـت بـا آب شـُست…:)))))))
مـقاومـت نـکن عـزیزم…
پـاشو بـرو بـشورش:)))خخخخخخخ
هــار هـار هـار(زهر مـار)

.


.

.


دیروز ب ی دختر توخیابون گفتم معذرت میخوام ساعت چنده ؟
جواب شنیدم درسطح تیم ملی……
گفت تاجونت در بره
باخودم گفتم بازم شکرخدا ک آدرس جایی نپرسیدم وگرنه سومین وهفتمین روز چهلمین روز سالگرد وخود تشییع جنازه رو همونجا یکجا برگزار میکرد….

.


.

.


تاریخ مرگ من؛ روزیه ک بابام بتونه کامپیوترمو رمز گشایی کنه
دیگه چک کردن ایمیلم جای خود داره

.


.

.


ما ی استاد داریم بهمون گفته موقع امتحانات جوابارو ن کوتاه بنویسین ن بلند!
اگه بلند بنویسیم حوصله ی صحیح کردن نداره
اگه کوتاه بنویسیم جواب کامل نیست و نمره نمیگیریم!!!!!!!
ما مو ندیم حد وسطش چیه؟؟؟؟؟

.


.

.


یارو سیم کارت دوقلو میخره بایکیش ب خودش اس میده سلام عزیزم دلم برات تنگ شده با اون یکیش جواب میده ببخشید شما؟

.


.

.


۳ ساعته برق خونمون رفته خواهر کوچیکم(گودزیلای خانواده!!!!) میگه احتمالا لوله ی برق ترکیده!!!

.


.

.


این عیدی ک بیاد بهترین عید زندگیمه:)
می خوایم مهمونی بریم خونه خاله کوچیکم.وای ی ی ی ی یعنی میشه؟؟؟؟
آخه پسته خریدن،دوربینمم می خوام ببرم عکس بگیریم
هر کی میاد یا علی،ولی فقط در حد عکسا!!!!
دست بزنید دستتونو شوهر خالم می شکنه:((

.


.

.


اگه گفتید چرا میگن سگ با وفاست؟
طرز تفکر یک سگ:
این ادم ها ب من غذا میدن ، نوازشم می کنند ، دوستم دارند
پس حتما انها خدای من هستند …
طرز تفکر یک گربه :
این ادم ها ب من غذا میدن ، نوازشم می کنند ، دوستم دارند
پس حتما من خدای انها هستم …

.


.

.


زنگ زدم ایرانسل ب اپراتور میگم میشه دیگه ب من اس ام اس ندین ….؟؟؟
خانومه میپرسه : چرا !!!!
با ی لحنی سوال کرد ک دیگه نتونستم چیزی بگم ازش معذرت خواستم قطع کردم …

.


.

.


اینایی ک چن هفته قبل از امتحانات میشینن میخونن ب مثال اون درختی هستن ک از اول اسفند شروع کرده ب شکوفایی…

.


.

.


ورود ب این عید سعید باستانی بنا ب دلایل فنی برای شما مسدود می باشد .
لطفا اصرار نفرمایید!

.


.

.


به سراغ من اگر می‌آئید … بیائید، ولی دیگه برا شام نمونین تو رو خدا
خرج گرونه !

.


.

.


از نظر دکترها همه چی یا سرطانزاست یا احتمال ابتلا به سرطانو چل و پنج درصد کاهش میده!

.


.

.


فامیلمون معلّم بود. می گفت یه بار تو امتحان جغرافیا سؤال دادم:
“آیا می دانید طولانی ترین رود ایران چه نام دارد؟ ”
یه شاگرد هم تو ورقه اش نوشته بود “بله”.
اونم نمره شو داده بود به بچه.

.


.

.


دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،
بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته. حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا! فکر میکنن ما خریم!!

.


.

.


نیم کیلو باش…………….. ولی……………..پسته باش!!!!

.


.

.


در زندگی هر انسانی چیز هایی هست که به‌‌ خودش هم مربوط نیست چه رسد به‌‌ شما دوست عزیز!




برچسب‌ها: پیامکهای جدید خفن و خنده دار 92, مسیج خفن, اسمس خفن خنده دار, اسمس طنز, اسمس طنزناک

نظرات 3 + ارسال نظر
zahra 1392/01/21 ساعت 15:06

مرسی خوب بود


خیــــــــــــــــــــــــــلی خوب بود

صبا 1393/02/01 ساعت 20:05 http://Kafetanhayi.blogsky.com

خیلى عالى بود
ولى یه خواهش ازت دارم
بیا وب من
اگه ینأى واى به حالت
جون مادرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد