پیامک عاشقانه و جدید اسفند 91

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .

.

.

.

نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو

.

.

.

چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

.

.

.

خنجر زیرِ پوستم کاشتی
فکر نمی‌کردی
روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

.

.

.

شاید به هم باز رسیم
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی
(احمد شاملو)

.

.

.

این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . . !

.

.

.

در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است
جایی که همه فکر سواری هستند / دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .


.

.

.

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست

.

.

.

بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام
شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست
هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

.

.

.

آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها "نبــــــود...
چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا "نـــبود ...
لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى "نـداشـت ....
دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا "نبــــود...

.

.

.

هر آهنگی که گوش میدهم
به هر زبانی که باشد
بغضم را میشکند
نمی دانم
بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است . . .

.

.

.

شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !

.

.

.

نمایشگاه زده ام
بیا و تماشا کن
تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام
و با حسرت قاب گرفته ام . . .

.

.

.

عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم / هر بار مرا دیده تکانم داده

.

.

.

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد




برچسب:
اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند 91 ,اس ام اس عشقی جدید,اس ام اس لاو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد