اس ام اس و پیامک عاشقانه بهمن ۹۱ sms asheghane

دوست داشتنت هــوس نیست که باشد و نباشد !
نفــس است ، تا باشــم ، تا باشــی …

.

.

.

من ز گهواره تا گور به جای دانش ،
تو را میجویم …


.

.

.

ما هرگز به هم نمیرسسیم …
اما من بهترین غریبه ات میمانم …
غریبه ای که تورا همیشه دوست خواهد داشت …

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم !
فقط بگذار از”دال تا مــیم” بگویـــم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم” …
دیگر ” لام تا کام ” حرفى نمیزنم …

.

.

.

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،
“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی …

.

.

.

من که نباشم دنیا یــک “ من ”کـــم دارد
تو که نباشی من یــــک “ دنیا ” کــم دارم …

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

تــو تغییر نور را در آسمان تماشا میکنی و مــن چشمهای تو را …

.

.

.

همه مـــرا با خنده ی بلند میشناسند
و بیچاره بالشم ، با گریه های بیصدا …
عاشقی بد دردیست …

.

.

.

روزی کــه با تـو شروع نــشود
اصلا نمی ارزد بــه شب برسانی اش …

.

 

اس ام اس عاشقانه

 

.

.

زن : دوستت دارم …
شوهر : منم دوستت دارم …
زن : ثابــت کـن ، داد بزن تا همه دنیا بفهمند …
شوهر : کنار گوشش زمزمه میکند دوستت دارم ….
زن : چرا آروم برای من زمزمه میکنی؟
شوهر : چون تو همه دنیای منی …

.

.

.

دستانت رو دور گــردنم حلقه کن بــانو …
این دوست داشتنی ترین شال گردن شــب های ســرد من است ؛ باور کن …

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

اعــتراف مــیکنم به خیانت، که
در نبودت با خیالت بودم …

.

.

.

نیاز که تــو باشی ، تمام من میشود “ نیازمندیها ”

 

.

 

.

.

تعمیرگاهی باید سـاخت از آغــوشت ،
برای وقت هایی که حالم بــدجور خراب است …

.

.

.

همــه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم اما تمام یادت در”من” ضرب میشود و “من” تقسیم میشوم در “ تــو” …
می بینی ؟؟؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی است ؟؟؟

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

افکار عاشقانـــه ام را جمع کــه مـیکنم ،
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تــو …!

.

.

.

بانو !
آن پیراهن قرمز پولک دارت را بــپوش و مثل یک ماهی به آغوش مــن بیا …
مــن هنوز دریا دریا تــو را دوســـت دارم …

.

.

.

بگــو دوســتت دارم …
شهــیدم کن …
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب هایِ تو شلیک میشود …!

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

آغــوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد ،
وقتی تـو میتوانی قشــنگ ترین تیتر زندگی من باشی …

.

.

.

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه میگذارند …
و چه زیباست شرم زمین کــه خودش را به خواب می زند …
ماه من باش ستاره ات مشوم …




برچسب ها : sms عاشقانه, اس ام اس love, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه بهمن 91 sms asheghane, اس ام اس عشقی, پیامک عاشقانه, پیامک عاشقانه بهمن 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد