شعرهای زیبا درباره ماه محرم| اشعار زیبای محرم91

عشق یعنی آتش افروخته / عشق یعنی خیمه های سوخته
عشق یعنی حاجی بیت الحرام / دل بریدن ها وحج ناتمام
عشق یعنی غربت نور دوعین / عشق یعنی گریه برقبر حسین
عشق را گویم فقط در یک کلام / یا اباالفضل وحسین و والسلام

.

.

.

محرم شد از غم نگاهم گرفت / به سوزانترین اشک، آهم گرفت
شکست در گلو بغض سوزان من  و  / عطر حسین روح و جانم گرفت . . .
السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .

.

.

.
ارباب، صدای قدمت می آید
هنگامه ی اوج ماتمت می آید
ما در تب داغ غم تو می سوزیم
یکبار دگر محرمت می آید
السلام علیک یااباعبدالله الحسین
.

.

.

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ / گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم
التماس دعا

.

.

.
با آب طلا نام حسین قاب کنید / با نام حسین یادی ازآب کنید
خواهید که سر بلندو جاوید شوید / تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید
( التماس دعا )
.

.

.
گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست
علم فاطمه دست قلم عباس است
.

.

.
سلام من به محرم, محرم گل زهرا
به لطمه های ملائک, به ماتم گل زهرا . . .

.

.

.

خنده کنان می رود روز جزا در بهشت
هر که به دنیا کند گریه برای حسین . . .
.

.

.
دلم مست و لبم مست و سرم مست / بخون ای دل که صبرم رفته از دست
بخون ای دل محرم اومد از راه / بخون اجر تو با عباس بی دست . . .
عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی




برچسب ها : اشعار زیبای محرم, اشعار محرم 91, دوبیتی محرّم الحرام, دوبیتی محرم 91, شعر درباره محرم 91, شعر راجع به محرم, شعر ماه محرم, شعر محرّم, شعرهای محرم آبان 91, محرم الحرام


نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا 1392/08/13 ساعت 16:34

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد