جدیدترین اس ام اس ها و جملات در موضوعات مختلف-آبان ماه 91

دستان تودر دستان من..........نبود، اما در دستان دیگری خوب جاخوش کرده بود!

.

.

.

سرد... بى تو
سردرد...
دردسر...
سر در گم...
سرگیجه...
سر به هوا...
چقدر "سر" به سرم میگذارند
دقیقه هاى "سرد... بى تو"!

.

.

.

درود برآدمهایى که وقتى میفهمند چقدر دوسشون دارى،بازم آدم مى مونند
.

.

.


خط بزن"و" را
موعود من
موعد آمدنت شده...
سلامتى و تعجیل در فرجش۵ صلوات
.

.

.

پسری که خیلی دوست دختر داشت بالاخره عاشق شد و ازدواج کرد!
بعد خدا بهش یه دختر داد. یه روز بهش گفتم که یادته چجوری اشک دخترها رو در
میاوردی؟! حالا خودت هم دختر داری! نظرت چیه؟! تحمل اشکش رو داری؟!
بهم گفت: فقط می تونم بگم پشیمونم و امیدوارم همه ی اونایی که دلشون رو
شکستم منو ببخشن! هیچ پدری طاقت دیدن اشکای دخترشو نداره!
پدرهای آینده! به دختردار شدنتون خوب فکر کنید! زمین گرده ها!

.

.

.

بوسه ام رامی گذارم پشت در
قهرکردی،قهرکردم،سرب سر
تو بیا در را تمامن باز کن
هرچه خواهی برایم ناز کن
من غرورم راشکستم داشتی
امدم،حاﻻتو با من آشتی؟
.

.

.

تو باشی نازنین وقتی
نمیخوام از طلا تختی
تو چشمات بهترین راهه
مسیری رو به خوشبختی
نمیخوام بی تو ایوب و
یا حتی عمری چون نوح و
عزیزم، من تو رو میخوام
تو رو از جون و دل میخوام
کنار تو فقط شادم
مثل پروانه آزادم...
.

.

.

جنس من ازآهن واز سنگ نیست
من دلم تنگ است ویاردلتنگ نیست
حال دل از من نمی پرسی چرا؟
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست!!؟
.

.

.

آرزوی خیلی ها بودم
اما..
 قربانی قدر نشناسی یک نفر شدم...
.

.

.

خانه به دوش فنا درشب طوفانى ام
داغ کدامین خطا خورده به پیشانى ام
همسفر بادها، رفته ام از یادها
فاصله اى نیست تا لحظه ویرانیم
کولى زلفت شبى خیمه براین دشت زد
آه که تعبیر شد خواب پریشانى ام
در شب غربت مپرس حال خراب مرا
یکسره طوفانى ام،یکسره بارانى ام.
.

.

.

حرف میزنی اماتلخ
محبت میکنی ولی سرد
چ اجباریست دوست داشتن من!؟
.

.

.

کاش میفهمیدی
برای اینکه تنهام،نمیخوامت
برعکس
برای اینکه میخوامت تنهام
.

.

.

هیچ چیزبدترازشماره هایی نیست که توگوشیت سیو میمونن فقط برای اینکه اگه یه روزی دوباره تلفنت زنگ خورد،بدونی که نبایدجواب بدی!
.

.

.

صدا میکنم "تو" را... این "جانى" که میگویى جانم را میگیرد...! نزن این حرف ها را، دل من جنبه ندارد موقعى که نیستى..... دمار از روزگارم در مى آورد
.

.

.

شماره حساب دلم رومیدم تاهرچی غم داری بریزی به حسابم
.

.

.

به سلامتی اونایی که صدتا خاطرخواه دارند،
اما دلشون گیره یه بی معرفته...
.

.

.

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم اگه ۷صبح بیدار بودی بیدارم کن..
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه جونم...
اگه باهاش قرار گذاشتم
زودتر از من بیاد..
یواشکی از تلفن خونه زنگ بزنه بهم...
دوستاشو بپیچونه بخاطر من...
.

.

.

مهربانی ابتدای دوست داشتن است،چون جز با دوست داشتن راه دیگری نیست،گاهی وقتا مهربون باش...
.

.

.

سکوت میکنم:
نه اینکه دردى نیست
گلویی نمانده براى فریاد...
.

.

.

هنوز دلخوشى ذهن خسته ام این است:که در عمق خیالت،بی خیال من نشدى
.

.

.

به سلامتی بی سوادی که وقتی گفت عشق چهارحرفه همه مسخرش کردن !
(ر ف ی ق)
.

.

.

تیغ تیزی گر به دستت داد روزی روزگار/هرچه میخواهی ببر اما دوستی را بذار
.

.

.

خودم قبول دارم کهنه شده ام،انقدر کهنه که می شود روی گردوغبار تنم یادگاری نوشت......
بنویس و برو....
.

.

.

ای کاش. . . .
قانون همه دوستی ها،این بود یا :
»رفاقت تعطیل« یا »جدایی هرگز«!!!
.

.

.

جریمه مشق شب:صدباربنویس رفیقی که یادش نبودم یادم بود!!!
Taghdim b hame onayi k atefe ro faramosh kardand
.

.

.

احساس است...
مزرعه که نیست هی شخمش میزنی لعنتی...!
.

.

.

خداجونم..برای خاموشی انتظارم،فقط یک فوت کافیست خاموشم کن خسته ام!
.

.

.

ماه به من گفت اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چراترکش نمی کنی به ماه نگاهی کرد م وگفتم آیاآسمان توراترک می کند زمانی که نمی درخشی
.

.

.

امشب انگار قرص ها هم آلزایمر گرفتند...
لعنتیا یادشون رفته که خواب آورند نه یادآور
.

.

.

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط
اگر میفهمیدى
شعرهایم به همین راحتى که میخوانى
نوشته نشده اند...
.

.

.

یکى مثل من عاشق "خداست"
یکى مثل تو فکر مى کرد "خداست"
.

.

.

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...!گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد...!نه به شکل دوستت دارم و یا به شکل بی تو می
میرم...!ساده!!...شاید مثل، دلتنگ نباش...کنارت هستم...
.

.

.

درشهربودم،دیدم هرکس بدنبال چیزی میگردد،یکی بدنبال پول،یکی بدنبال چهره ای دلکش،یکی بدنبال چشمان هرزه گرد،یکی نان، یکی بدنبال اتوبوس!! اما
دریغ...
هیچکس دنبال خدانبود..
.

.

.

به چشمانت بگو...
نگاهم نکنند!
بگووقتی خیره ات میشوم..سرشان به کارخودشان باشد
نه اینکه فکرکنی خجالت میکشم،نه!
حواسم نیست...عاشقت
میشوم!
.

.

.

خوب که فکر میکنم میبینم گاهی یه شکلات مغزدار بیشتر میچسبد تا عاشقانه های این عاشقان تو خالی HellBoy
.

.

.

التماس مال دیروز بود
مال وقتی بود که ساده بودم
امروز میخوای بری؟؟؟
هیس
فقط خداحافظ...
.

.

.

در شهر ما عشق را فقط پیوند جسمها میدانند نه پیوند قلبها . . .
.

.

.

ابری بارانی بودی که فقط جلوی خورشید راگرفته بود
بهترکه رفتی
.

.

.

ای کاش،بگویی عاشق دیگری شده ای...
من خودم هم عاشقم، دردت رادرک میکنم!¡
.

.

.

این روزها برای تنهاشدن،کافیست صادق باشی
.

.

.

خوبی هاست که باعث میشه آدمادلتنگ هم بشن به خاطرهمه خوبی هات دلتنگتم!
.

.

.

خودتان را دوست داشته باشید: به زیبایی بیرونی و درونی خود دقت کنید تا بتوانید همان را در دیگران ببینید. به چیزهایی از خودتان که دوست ندارید فکر
نکنید. درعوض، چیزهایی را در خودتان پیدا کنید که دوست دارید. دیگران را دوست داشته باشید: بدون اینکه انتظار دوست داشته شدن و محبت دیدن داشته
باشید، دوست بدارید و محبت کنید.‎
.

.

.

چه دمدمی مزاج شده احساسم گاهی ارام، گاهی بارانی، چه بی ثباتم بی تو




برچسب:پیام کوتاه جدید,پیامک جدید آبان 91,اس ام اس جدید آبان ماه 91, اس ام اس سره کاری, اس اس اس سرکاری آبان ماه

نظرات 2 + ارسال نظر
mozhgan 1391/08/11 ساعت 16:23

vaghean aali boodan. merciiiiiiiiiiii

aida 1391/08/15 ساعت 23:50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد