پیامکهای جوک جدید شهریور ماه ۹۱|اس ام اس خنده دار شهریور ۹۱


یک مرد مجرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه،
میره ۲۰۱۲ PES بازی می کنه !
زن واسه هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه،
خریـــــــــد میکنه !
 .

.

.

یکی از رسالت های ِ فلش مموری گم شدنه!
اصلا آفریده شده واسه گم شدن !

 .

.

.

لبخند همیشه زیبا نیست ،
مخصوصا ً وقتی که یه تیکه سبزی لا دندونت گیر کرده !
تخمه سیاه حتی !

.

.

.

بیرون عجب بادی میاد ، هوا خیلی خنک شده !”

مقدمه چینی پدرها برای خاموش کردن کولر !!!
 .

.

.

چند شب پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود
اومدم تیریپ نمک بردارم، به بابام گفتم:
بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج می‌کنی؟
گفت: آره، ولی تو رو به دنیا نمیاوردیم!
فک و فامیل در حد لالیگااا !!
 .

.

.

دقت کردین وقتی کلوچه می خوریم یه چیزایی بالای لثه گیر می کنه که،
با انگشت درش میاریم و می خوریم ، آخرشم انگشتمون رو نگاه می کنیم ؟
 .

.

.

دقت کردین لذتی که در سر کشیدن پارچ هست در گرفتن ماچ نیست ؟
 .

.

.

تا حالا دقت کردین جمله :
(با تمام احترامی که واستون قائلم)
استارتی است برای قهوه ای کردن طرف مقابل ؟
 .

.

.

جمله ای از یک دختر زرنگ :
“من حال و حوصله درس خوندن ندارم ، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر”
 .

.

.

پول خوشبختی میاره ؛
من حاضرم این ریسک رو بپذیرم و به عنوان نمونه آزمایشگاهی ثابت کنم به جهانیان …
 .

.

.

اینایی که تا میفهمن رشته آدم کامپیوتر بوده،
و هر سوال کامپیوتری ای از مشکلات نرم افزاری تا قیمت پیچ و مهره توی کیس رو از آدم میپرسن ؛
همونان که فرق دکتر و آمپول زن رو نمیدونن !
 .

.

.

ترسم از این بود زندگی بدون تو را تجربه کنم …
تجربه کردم خیلی هم بد نیستااااا
 .

.

.

الان تونستم برای اولین بار در عمرم usb رو با یک حرکت وصل کنم …
این موفقیت خودم رو به تمامی دوستان بخصوص ایرانیان عزیز تبریک میگویم …
 .

.

.

رو زمینی زندگی میکنیم که خودشو جو گرفته !
عزیزم شما که جای خود داری !
 .

.

.

یکی از نشونه های اعتیاد به اینترنت اینه که وقتی از بیرون میای اول سیستمو روشن میکنی
که تا لباستو عوض کنی سیستم بالا اومده باشه بتونی بری سر اصل مطلب !
 .

.

.

فکر کنم شبکه ورزش چین از روز افتتاحیه المپیک آهنگ “ورزشکاران دلاوران نام آوران” ُ
گذاشتن روی رپیت و چراغا رو خاموش کردن و همگی رفتن خونشون …
 .

.

.

فامیلیمون رتبه کنکورش ۲۹۹ شد باباش واسش ۲۰۷ خرید،
ما ۹ شدیم بابامون واسمون ۱ هم نخرید …
 .

.

.

یه کاسه ای هست بهش میگن کاسه‌ی صبر !
منتها من شک دارم که واقعا واسه من یکی کاسه باشه !
فک کنم از این لگن قرمزاااااس …
 .

.

.

امروز تو مترو بودم داشتم عکسای گوشیمو میدیدم،
رفتم رو عکس بعدی یارو میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم …
حریم خصوصی در حد پشم شتر های آفریقا !
 .

.

.

آپدیت دعاها :
الهی مرغ بگیری !
مرغ به قبرت بباره !
التماس مرغ !
الهی دست به خاکستر بزنی مرغ بشه !
خدا مرغت بده جوون !
خیر از مرغت ببینی !
 .

.

.

فروشنده ی محتــــــــــــرم من بقیه پولمو می خوام
نه چسب زخم
نه شکلات
نه آدامس شیکـــــــــ
اه اعصاب نمیذارن واسه آدم
 .

.

.

یارو برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی بکنه،
الان دو روزه کارت اعتباری اش گیر کرده توی سی دی رام!
 .

.

.

از این بوگیرهای توالت که اسانس کاپوچینو و یا قهوه داره اصلا نخرید
چون وقتی که میرید کافی شاپ تا براتون قهوه و یا نسکافه میارن، خاطرات زنده می شه!
 .

.

.

همیشه پدرها به پسرشون به عنوان یه فرصت دوباره نگاه می کنن،
برای جبران کارایی که خودشون نتونستن بکنن !
 .

.

.

شما هم وقتی بچه بودید مثل من دوست داشتید،
از اون نونهایی که هایدی و دکتر ارنست اینا میخورن داشتید و میخوردید ؟
 .

.

.

بابام : آب یخ نخور چاق میشی !!
من : واسه چی ؟ چه ربطی داشت ؟
بابام : آب یخ میخوری ، چربیات یخ میزنن سفت میشن چاق میشی !!
من : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .

.

.

یادش بخـــــیر
“دیگه بازی نیستی”
یکی از بزرگترین تهدیدهای دوران کودکی !
 .

.

.

ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم،
یا آب میاریم لیوان نمیاریم، یا لیوان میاریم آب نمیاریم …
این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه ؛ کلا خود درگیری داریم !
 .

.

.

بچه ۱۰ ساله گوشی داره اونم آیفون …
خب بچه جون ما وقتی همسن تو بودیم میرفتیم تو کوچه با دمپایی کارت بازی میکردم ،
این انگری بردز ما بود مثلن !
 .

.

.

آهنگ فاز غم گوش میدم یاد عشق های نداشتم میفتم …
تخیل در حد جنگ ستارگان !
 .

.

.

خیلی لحظه ی تلخیه وقتی داری تو اتاقت میرقصی و آواز میخوونی،
یه دفه میفهمی یکی از اعضای خانواده داشته تمام مدت نگات میکرده …
 .

.

.

میخوام بدونم کسی هست «ب.م.م» و «ک.م.م» در طول زندگیش به دردش خورده باشه ؟
یک ‌نفر هست واقعا ؟ اگه هست بیاد بگه تکلیف مارو مشخص کنه !
 .

.

.

فامیل کیست؟
فامیل کسی است که فقط در مراسم ترحیم و عروسی یافت می شود
و بعد از بقل و ماچ و بوسه فراوان ، با اظهار شگفتی زیاد ، بهمون بگه :
وااااااای !!!!!!!!!! تو چقدر بزرگ شدی !!!
 .

.

.

تو خونه یه پشه داریم دیگه مقیم شده ، از خودمونه …
امروز که اتاقم رو بعد از چند ماه مرتب کردم دیدمش از در اتاق اومد تو ،
بعد نشناخت ، فک کرد اشتباهی اومده، رفتش بیرون !
 .

.

.

شانس ، زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو ؛ به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه …
 .

.

.

یادش بخیر اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم !
 .

.

.

ابتدایی که بودم همیشه سرم رو با ماشین صفر میزدن،
یادمه یکی از بزرگترین هدفای زندگیم این بود که زود‌تر بزرگ بشم و بذارم موهام بلند شه !
الان هم که خیر سرم بزرگ شدم دست طبیعت داره کچلم میکنه !
 .

.

.


هر وقت دره این یخچال لامصب رو باز میکنیم خالیه ها،
حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک تو یخچال جا بدیم
باید یک ساعت پازل حل کنیم با محتویات، تا بتونیم جاش بدیم …
 .

.

.

یادش بخیر ما بچه بودبم دمپایی کهنه میدادیم جوجه رنگی میگرفتیم ،
الان کفش نو بدیم تخم مرغم نمیدن !
 .

.

.

اگه دقت کنید توی هر جنگ و درگیری همه دلشون به حال
“زنان و کودکانی که در بین کشته شده ها دیده میشوند” میسوزه ،
آیا مردا آدم نیستن ؟!
 .

.

.

نمیدونم چرا ولی وقتی گوشی موبایلم میفته حس میکنم یه نوزاد رو انداختم زمین …
 .

.

.

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت !
همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحش روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته !
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش !
 .

.

.

یه آدمایی هستن نه میشه درکشون کرد نه میشه ردشون کرد !!!
همینطوری تو زندگیتن … زل میزنن به آرامشت … !
 .

.

.

با کلی احساس به نامزدم میگم :
وای چقدر دوست دارم…میگه از ته دل میگی؟
پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!!!



برچسب ها : جوک اس ام اس جدید معنی طنز کلمات پ نه پ شهریور 91 پیامک جدید خنده دار sms اسمس اس خنده دار شهریور 91 آپدیت جوک اس ام اس باحال اس ام اس خنده ای اس ام اس خنده دار شهریور 91 اس ام اس سرکاری شهریور 91 اس ام اس شهریور 91 جملات خنده دار سرکاری جمله خنده دار جمله های سرکاری جوک جدید جوک شهریور 91 جک شهریور 91 شهریور

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتدی 1391/07/13 ساعت 21:07

عااااالییییییییی بوووود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد