مسیج غمگین شهریور 91|اس ام اس دلشکسته شهریورماه 91

میروم ز دیده ها نهان شوم
می روم که گریه در نهان کنم
یا مرا جدایی تو می کشد
یا تو را دوباره مهربان کنم
 
.

.

.


یک لحظه زندگی، تو از دست می رود
وقتی کسی که هستی تو است، می رود
شاید که اندکی بنشیند کنار تو
اما کسی که بار سفر بست، می رود


 .

.

.

من به عکس تو دست میکشم…
تو بـه عکس من…
دست میکشی از من...

.

.

.

اس ام اس جدید شهریور 91
با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن…
 
 .

.

.

آلزایمر درد نیست!
براى بعضى ها درمان است…

.

.

.


انگار که زیر و رو شدم بعد از تو
در چاه خودم فرو شدم بعد از تو
از بس به دلم دروغ گفتم بانو
چوپان دروغ گو شدم بعد از تو
(جلیل صفربیگی)
 
 .

.

.



اس ام اس دلشکسته شهریور 91
دارم از تو دور میشم، داره تنها میشه قلبم
میدونم نبودن تو، جونمو میگیره کم کم
چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد، من و فکر رفتن تو

 .

.

.



اگه نیمه گمشدتو پیدا نکردی زیاد مهم نیست…
درد واقعی از اونجایی شروع میشه که نیمه پیداشدتو گم کنی…

.

.

.

یک عمر فقط فاصله سازی کردند
خط های  عمود  را موازی کردند
از  روی  سیاه  جاده ها  فهمیدم
با  زندگی  من و تو  بازی کردند

 .

.

.


تویى که میگى : دیگه مثل من پیدا نمیکنى!
واقعا فکر میکنى بعد از تو ، دنبال یکى مثل تو میگردم؟!

.

.

.

وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره هم
دیگه پیش تو نیست…

.

.

.

می گفت پای رفتن ندارم؛ راست می گفت با سر رفت…

 .

.

.


 مسیج دلشکسته جدید 91
خواستن، همیشه توانستن نیست
گاهی داغی است ک بر دلت میماند…

.

.

.

درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی …

.

.

.


بهونه برای گریه زیاده
اما
امان از گریه های بی بهونه…

.

.

.


اسمس دل شکسته شهریورماه 91
در کار خود، من و تو ز او بی وفاتریم
با من ز بی وفایی دنیا، سخن مگو

.

.

.

 
کاش می شد درست،گریه کنیم
مثل روز نخست، گریه کنیم
نامه ای گر رسیدمان از دوست
پیش مامور پست، گریه کنیم

.

.

.

ضرب المثل چینی: «برنج سرد را می‌توان خورد، چای سرد را می‌توان نوشید، اما نگاه سرد
را نمی‌توان تحمل کرد

.

.

.

 
گناهش گردن خودت
آن روز، روزه بودم که حسرت تو را خوردم.

 .

.

.

پیامک دل شکسته جدید
مثل آسمان می مانی؛ دوستت دارم اما نمیتوانم داشته باشمت…

.

.

.

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است، باید رفت…





برچسب ها : sms ghamgin va depres 91  مسیج و پیام کوتاه دلشکسته داغون نوشته درباره شکست عشقی خوردن پیامک دلگرفته اس ام اس دل شکسته شهریور 91 اس ام اس غم و غصه اس ام اس غمگین فازدار اس درد و رنج اس مس کلافه بودن و خسته شدن اسمس برای کسی که شکست عشقی خورده اسمس داغون و بی حوصله اسمس و جمله فاز سنگین خسته جمله های خیلی دلم گرفته جمله های زیبای خسته و شکست خورده زیباترین متنهای عاشقانه غمگینانه 1391 غمگین ترین اسمس های مرداد 91 متن عاشقانه غمیگن و دپرس مسیج فوق العاده غمگین و گریه آور


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد