پیام کوتاه عاطفی و احساسی, پیامک لاو,اس ام اس عاشقانه شهریور91

قطعا روزی صدایم را خواهی شنید...
روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز . . .

.

.

.

کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو . . .



.

.


.


بیشتر مواقع پشت جمله

"عیب نداره، مهم نیست "
یه دل شکسته خوابیده . . .

.


.


.


رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست . . .


.


.


.


خوش به حال فرهاد

که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود . . .

.


.


.


شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند ، ولی "دلم" را هرگز . . .


.


.


.


چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن

از زاویه تو ... آها دیدم
از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

.


.


.


اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !


.


.


.


کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است ، باید رفت . . .


.


.


.


کف بینی نکن ! دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !


.


.


.


عشق بازی کار فرهاد است و بس / دل به شیرین داد و دیگر هیچکس

مهر امروزی فریبی بیش نیست / مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟

.


.


.


نازنین تر ز تو کَس نیست که یادش بکنم

سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم . . .

.


.


.


مهربانی ات را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده . . .

.


.


.


خیلی که دلتنگ میشوم به آسمان نگاه میکنم

دام قرص میشود که تو هم زیر همین سقفی . . .

.


.


.


هی بی وفا شانه هاین مثل بالش مسافر خانه ای است

که سر های زیادی را تکیه گاه بوده است . . .

.


.


.


کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند

همانقدر
خوب ، گرم ، مهربان
و همانقدر
بد ، سرد ، تلخ


نظرات 4 + ارسال نظر
KASRA 1391/06/04 ساعت 22:54

SALAM vagan ali booood age bishtar bood behtar bood merci

ناشناس 1392/03/21 ساعت 16:43

عالی بود ممنون

mohammad 1392/05/29 ساعت 10:53 http://www.foryoucenter.com

مرسی

مطالب زیبایی بود.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد