اس ام اس تبریک تولد امام زمان (عج) و نیمه شعبان91

خیزید حضور پسر فاطمه امشب / لبیک بگویید به مهدی همه امشب
چه خوشست من بمیرم به ره ولای مهدی / سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی
میلاد امام زمان بر شما مبارک
.

.

.

اگر مهدی زهرا باز گردد / جهان آیینه اعجاز گردد
سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد . . .


.

.

.


مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان
در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان . . .
.

.

.

بگو چگونه تو تدبیر می کنی اقا؟ / چرا در امدنت دیر می کنی اقا؟
دل تمامی عشاق دوره گردت را / چقدر ساده غزلگیر می کنی اقا؟ . . .
.

.

.

یک پرسش ساده کلید قفل دل شد / آیا تو مولای خودت را دوست داری؟
آیا به یاد یوسف تنهای زهرا / در غیبتش خونین دل و چشم انتظاری . . . ؟
.

.

.


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . . .
عید منتظران مبارک

.

.

.


تو را گر طول غیبت کرده محزون / شدم از انتظارت من جگر خون
بود صبر تو از صبر الهی / چه سازم من به این قلب بر از خون . . .
.

.

.

چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم
همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .
(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)
.

.

.

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست
توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه یا مهدی
نذر گل نرگس صلواتی بفرست
.

.

.

در انتظار باران نیست آنکه بذری نکاشته
زهی خجسته زمانی که یار باز آید
به کام غم‏زدگان غم‏گسار باز آید
اگر فدای امام زمان نخواهد شد
ز سر چه گویم و سر، خود چه کار باز آید
.

.

.


سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت
.

.

.


اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم
.

.

.


هنوزم انتظارو انتظار است هنوزم دل به سینه بی قرار است
هنوزم خواب میبینم به شبها همان مردی که بر اسبی سوار است
همان مردی که جمعه آید روزی … و این پایان خوب انتظار است
.

.

.


ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت
.

.

.


یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
یک قدم مانده، زمین شوق شکفتن دارد
.

.

.


کاش مهدى به جهان چهره هویدا مى‏ کرد / گره از مشکل پیچیده ى ما وا مى ‏کرد
کاش مى ‏آمد و با آمدنش از ره لطف / قبر مخفى شده ى فاطمه پیدا مى ‏کرد . . .
.

.

.


اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد . . .

.

.

.


چشم هایم دیگر از آن من نیستند…
هیچ نمی خواهند… جز تو!
هیچ نمی بینند… جز تو!
پس بیا ای گل نرگس!

.

.

.


عـاشــق روح جـان فـدای تـو ایـم
رحـمتی کـن کـه در هـوای تـو ایـم
تـو بـه رخــسـار، آفـتـابـی و مـاه
مــا همـه ذره در هــوای تـو ایـم

.

.

.



اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد . . .
.

.

.


هنوزم خواب میبینم به شبها همان مردی که بر اسبی سوار است
همان مردی که جمعه آید روزی … و این پایان خوب انتظار است
.

.

.


کاش می شد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را نزدیک کرد
میلاد نور پیشاپیش مبارک
.

.

.

کاش می شد واژه ها را شست و انتظار را تفسیر کرد ولی افسوس …..

.

.

.


آقا جان ! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره و پاره پاره پنهان بماند ، حیف نیست دیده را شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد …
.

.

.


بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ….. بر جان و دل صبور مهدی صلوات ….. تا امر فرج شود مهیا بفرست ….. بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
.

.

.

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ….. ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار
.

.

.

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد
.

.

.

سر راهت در انتظارم ….. برده هجرت صبر و قرارم …… جز ظهورت ای گل زهرا ….. به خدا حاجتی ندارم
کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟
.

.

.

ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک
ماه میلاد سه پرچم دار عشق
دلبر و دلداده و دلدار عشق
ماه میلاد سه ماه عالمین
سید سجاد و عباس و حسین(ع)
.

.

.


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند
مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار / من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند . . .
.

.

.


سحر از دامن نرجس، برآمد نوگلى زیبا / گلى کز بوى دلجویش، جهان پیر شد برنا
به صبح نیمه شعبان تجلّى کرد خورشیدى / که از نور جبینش شد، منوّر دیده زهرا
عید بر شما مبارک
.

.

.


آمد گه شادمانی ای مردم / آن وعده ی آسمانی ای مردم
ای زنده دلان ظهور نزدیک است / هنگام ظهور نور نزدیک است
آن ماه به چاه رفته باز آید / قائم به اقامه ی نماز آید . . .

.

.

.


امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب

.

.

.


یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت / یک قدم مانده، زمین شوق شکفتن دارد . . .
میلاد منجی عالم بر شما مبارک
.

.

.


مهدی جان !
روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم …
دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم …
اللهم عجل لولیک الفرج
تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد
دلبر ما دل ما برد و ز ما رخ ننمود
اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

.


چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج




برچسب ها : اس ام اس برای نیمه شعبان اس ام اس مخصوص تبریک عید نیمه شعبان اس ام اس مخصوص نیمه شعبان اس ام اس نیمه شعبان اس ام اس های جدید تبریک نیمه شعبان اس ام اس ویژه تبریک نیمه شعبان اس ام اس ویژه نیمه شعبان برای نیمه شعبان sms تبریک نیمه شعبان sms جدید برای تبریک نیمه شعبان sms جدید برای نیمه شعبان sms مخصوص نیمه شعبان sms پیامک ویژه تبریک نیمه شعبان




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد