اس ام اس سرکاری خرداد 91-اس ام اس جوک خرداد1391

اعتراف میکنم اولین روزی که رفتم دانشگاه نیم ساعت تو حیاط نشسته بودم تا زنگ رو بزنن برم سر کلاس!

.

.

.

ازمن حــرکــت … از خدا چاله چوله … دست انداز … پیـچ خطـرناک … واحتمال ریزش کوه !!

.

.

.


دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟

.

.

.

تو خشگلی مثل پری/اما کثافت و خری/ اگرچه تو خیلی خری/همیشه درقلب منی
دوستت دارم کثافت/ خاک تو سر قیافت

.

.

.


حتی اگر از دوران مهد کودکتون چیشاتون ضعیف باشه
از نظر پدر و مادرتون این کامیوتر صاحاب مرده باعثشه !

.

.

.


تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان
در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به استاد می گفتیم !

.

.

.



یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا”
خدافظی کرد رفت سمت چپ :|


.

.

.


بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه
اصلاً هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه !


.

.

.


هم عاشقتم , هم ازت متنفرم , میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی !


.

.

.


یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم
خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من
قصد ازدواج نداره !!

.

.

.



خیلی وقته این سوال ذهن منو به خودش مشغول کرده
که چرا به جای :دی از :بهمن استفاده نمیکنن !


.

.

.


هیچی بدتر از این نیست خسته بخوابی جلو تلویزیون
 ببینی کنترل گم شده و بخوای بلندشی دنبالش بگردی …..

.

.

.



حتی اگه ۸ تا یخچال فریزر ساید بای ساید هم تو خونه باشه
از نظر مادر ۹۰ درصد قبض برق مال کامپیوتره!!!


.

.

.


و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خوشمزه هستن
بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت


.

.

.


آهای ماریو منو یادته؟؟؟
من همونیم که کل دوران کودکیمو واسه نجات دادن دوست دخترت هدر دادم !!


.

.

.


دقت کردین هروقت یه خواب خوب میبینی صب پاشی یادت نمیاد
اما کافیه یه خواب ناجور ببینی ، تا شیش ماه تو مخته !


.

.

.


برای شنیدن صدای که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است
افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید
برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد!

.

.

.



کی میگه ما مردا احساسات نداریم؟
من خودم بارها و بارها احساس تشنگی کردم
شاید باورتون نشه ولی احساس گشنگی هم می کنم !





برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس خرداد 91 ،اس ام اس جک خرداد 91 ،اس ام اس جدید خرداد 91 ،اس ام اس سرکاری خرداد 91 ،اس ام اس جوک خرداد 91 ،جک خرداد 91 ،اس ام اس خنده دار خرداد 91 ،جک 91 ،جک جدید 91 ،جک جدید خرداد 91 ،اس ام اس طنز خرداد 91 ،اس ام اس باحال خرداد 91

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 1391/03/27 ساعت 21:15

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد