sms های عاشقانه-جدیدترین اس ام اس های زیبای عاشقانه خرداد91

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .
.

.

.


همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم / روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم .




.

.

.


سلام…
خداحافظ…
چیزه تازه اگر یافتید
بر این دو اضافه کنید
تا بل باز شود این در گمشده بر دیوار

.

.

.


دوری اگه هزارتا عیب داره بجاش یه خوبی داره میفهمی یه نفر چقدر دوستت داره…فهمیدی چقدر دوستت دارم؟؟؟؟

.

.

.


پرندگانم را آزاد کردم ، زیرا فهمیدم “نداشتن” تنها راه از دست ندادن است .

.

.

.


قلب کال من در فصل دست های تو می رسد ، فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها

.

.

.


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم ، ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد ، خوش به حال تو که خودت را راحت کردی ، یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من .



برچسب ها: sms جدید عاشقانه، اس ام اس زیبا و عاشقانه، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس های جدید عاشقانه، اس ام اس های زیبای عاشقانه، اس ام ای زیبا و عاشقانه، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه، پیامک های زیبا عاشقانه، پیامک های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد