اس ام اس طنز|اس ام اس غضنفری|خنده آور ترین اس ام اس

به سراغ من اگر می آیی…!
نیا! . . . .
اعصاب ندارم….
توام گیر میدی…
میزنم شل و پلت میکنم…!
بعد میگی طرف اخلاق نداره….!

.

.

.

امروز جمعه است ، گفتیم یادی از اموات کنیم …
چطوری جنازه ؟!!

.

.

.


میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟!!

.

.

.

اینم وضعیت ما :
دوزار اینترنت داریم ۲۰ تا نرم افزار هم هجوم آوردن خودشونو آپدیت کنن !

.

.

.

روزی پسری به دختری گفت با من ازدواج میکنی گفت نه.-و پسر سالها با خوبی و خوشی زندگی کرد

.

.

.

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم

.

.

.

از غضنفر میپرسن: صورتی چه رنگیه؟ می‌گه: قرمز یواش

.

.

.

به غضنفر میگن: چرا همش داری دور میدون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده!

.

.

.

دختر غضنفر پول نداشته دماغش رو عمل کنه، سر دماغش رو می گیره بالا، بهش تافت می زنه

.

.

.

زن خوب تو دنیا مثلا دایناسوره که نسلش منقرض شده ، ولی مرد خوب مثل سیمرغ ، که از اول هم افسانه بوده





برچسب ها: sms خنده دار، اس ام اس ترکی، اس ام اس جدید خنده دار، اس ام اس خنده دار، اس ام اس خنده دار جدید، اس ام اس خنده دار قدیمی، اس ام اس طنز، اس ام اس غضنفری، اس های طنز، اسمس خنده دار، جدیدترین اس ام اس خنده دار، خنده آور ترین اس ام اس ها، پیامک طنز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد