اس ام اس 91-اس ام اس های جدید فروردین 91

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو



سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند
هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست





بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟




تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم
تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم…




دلم می خواهد در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !




مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو




نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی
من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم
و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟




محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم



 

نمیتونم ، بی تو باشم نه تو خوابُ نه بیداری / نمیدونم تو چرا از دلِ من فاصله داری
توی آسمونِ رویام تورو میبینم هنوزم / به امیدِ دیدنِ تو میگذره این شب و روزم




جهنمی به پا میکند دلم وقتی آرزویی در ذهن بیاید و تو میان آن نباشی !



برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس فروردین 91 ،اس ام اس جدید فروردین 91 ،اس ام اس باحال فروردین 91 ،اس ام اس عاشقانه فروردین 91 ،اس ام اس 91 ،اس ام اس جدید 91 ،اس ام اس عشقولانه فروردین 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد