اس ام اس مذهبی-sms های جدید مذهبی در مورد خداوند متعال

خدا را از دلت احساس کن و قدم هایت را محکمتر از همیشه بردار چرا که وقتی ایمان شکست میخورد ترس پیروزی اش را در وجودت جشن میگیرد


 


گاهی وقتا از نردبان بالا میرویم تا دست های خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که ما نیفتیم



 


آنچه هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند است، پس بی نظیر باش

 




فرشتگان روزی از خدا پرسیدند: تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت: غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من تا غمگین نباشه، به یاد خالق نمیافته!

 





غیر از خدا از کسی چیزی مخواه که اگر بدهد منت است و اگر ندهد خفت است، از خدا بخواه که اگر بدهد رحمت است و اگر ندهد حکمت

 





خدایا! از هیچ دشمنی نمی هراسم، چون تو در کنارمی، آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند، مرگ هم تلخ نیست اگر با من بمانی همیشه پیروزم



 


گنجشک به خدا گفت، لانه ی کوچکی داشتم، آرامگاه خستگیم، سرپناه بی کسی، طوفان تو آن را ازمن گرفت کجای دنیای تو را گرفته بود؟؟ خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی! چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی حکمتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنیم برخواستی!




تگهای این مطلب:اس ام اس جدید - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس مذهبی - اس ام اس در مورد خدا - اس ام اس خداوند مهربون - اس ام اس های ادبی - اس ام اس های عارفانه و ادبی - اس ام اس تکان دهنده - اس ام اس خیلی جدید


نظرات 1 + ارسال نظر
خیلی قشنگن.مرسی 1392/09/23 ساعت 21:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد