اس ام اس های عاشقونه و احساسی بهمن ماه-اس ام اس عاشقانه

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم





جهان کوچک من از تو زیباست / هنوز از عطر لبخند تو سرمست
واسه تکرار اسم ساده توست / صدایی از من عاشق اگر هست





چشم من چشمه ی زاینده ی اشک / گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود






تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم / شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم / در سفره عشقت درویش درویشم





بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر





خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد بخــند تا برآورده شوند





شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد
ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد





من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو





سراسر خواب من کابوس / ندارم در شبم فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست  / ولی لب وا نشد، افسوس





از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید" می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید" وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی





اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراغ است، توده ای سلام به سمت شما در حرکت است، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است، دلشناسی یه عاشق!

 




دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمیدانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

 




آب و هوای دلم آنقدر بارانیست که رخت های دلتنگی ام مجالی برای خشک شدن نیست، اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

 




گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صدافت دارم، دل من عاطفه را میفهمد، باکسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

 




خوشبحال آنکه قلبش مال توست، حال و روزش هر نفس احوال توست، خوش بحال آنکه چشمانش تویی، آرزوهایش همه مال توست

 




اگه خاطرخواه زیاد داری معنیش این نیست که فوق العاده و بی نقصی شاید خیلی ارزون قیمتی!

 




باران همیشه میبارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند، نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


 




انتهای آسمانم قلب توست، مهربان این آسمان از آن توست، آسمانم هدیه ی از سوی من، تا بدانی قلب من هم یاد توست





برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس بهمن 90 ،اس ام اس جدید بهمن 90 ،اس ام اس عاشقانه بهمن 90 ،اس ام اس 2012 ،sms بهمن 90 ،اس ام اس 91 ،اس ام اس جدید 91 ،اس ام اس دوستانه ،اس ام اس رفاقتی ،اس ام اس اسفند 90 ،اس ام اس جالب - اس ام اس جدید - اس ام اس دلشسکته - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس اس ام اس عارفانه - اس ام ای ابراز علاقه - اس ام اس احساسی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عاشقونه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد