اس ام اس های جدید بهمن 90

کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!...





هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !







میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست





دلم باغی پر از ریحان و گل بود /به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل /مگر چشم تو از قوم مغول بود؟





انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید دوست داشتنت .





من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو





اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست....






بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر





چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم...
.
.
یک صحرا گذشته است...





خوش به حال آنکه قلبش مال توست / حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی / آرزوهایش همه آمال توست





دلت را خانه‌ی دریا نکردی / نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوس / گذشت عمر و مرا پیدا نکردی






واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !




برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس بهمن 90 ،اس ام اس جدید بهمن 90 ،اس ام اس عاشقانه بهمن 90 ،اس ام اس باحال بهمن 90 ،اس ام اس عشقولانه بهمن 90 ،اس ام اس اسفند 90 ،اس ام اس 2012

نظرات 1 + ارسال نظر
دیبا 1390/12/07 ساعت 22:13

سلام.اس ام اس های خوبی بودولی
خوب ترکن.ممنون گلکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد