اس ام اس جدید فصل زمستان 90

. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !



برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام




در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟
پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده





اطلاعیه !
توی این روزای برفی
تا می توانید در مصرف گاز زیاده روی کنید تا هفته آینده هم تعطیل شوید !
اتحادیه فرهنگیان بی حوصله و دانش آموزان تنبل!





دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی





به که گویم که تو منزلگه چشمان منی  به که گویم که تو گرمای دستان منی
 گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من به که گویم که تو باران زمستان منی





سوزی که برف داره ، بارون نداره  معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !





 دارد برف می آید در گوش دانه های برف  نام تو را  زمزمه خواهم کرد
 تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند





داره برف میاد  به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه  بارید بهم خبر بده  ،
 اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت





وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟




 

برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد





اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید





برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس دی 90 ،اس ام اس زمستان 90 ،اس ام اس زمستونی 90 ،اس ام اس برفی 90 ،اس ام اس روز های برفی ،



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد