اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک سری جدید شهریور90

* آدم‌هایی که رنگ پریدگی پاییز را دوست ندارند، نمی‌فهمند که پاییز همان بهار است که عاشق شده است.





 

بلبلان از روی گل مست ند و ما از روی دوست / دیگران از ساغر و ساقی و ما از یاد دوست







بعد از این بگذار قلب بی قراری بشکند / گل نمیروید، چه غم گر شاخساری بشکند / کاروان غنچه های سرخ روزی میرسد / قیمت لبهای سرخت روزگاری بشکند

 





هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق / هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق / شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد / شمع حق داشت، به پروانه نمیآید عشق

 






کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی

 






در خلوت من جز تو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تو را ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر از تو دلم دلبر دلخواه نخواهد

 






وصل تو کجا و من مهجو کجا / دردانه کجا، حوصله ی مور کجا / هر چند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا، آتش طور کجا

 






هیچوقت واسه فراموش کردن یه آدم، آدم دیگه ای رو بازیچه ی احساسات زودگذرت نکن ( همون اشتباهی که بیشترمون میکنیم )
 

 




زندگی، شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد

تو نه در دیروزی و نه در فردایی


ظرف امروز، پر از بودن توست


زندگی را دریاب








* آرزو دارم بهاران مال تو/ شاخه‌های یاس خندان مال تو/گرچه درویشان تهی دستند ولی/ساده بودن‌های باران مال تو.


 

* آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید، تا راه شکست دادن را بیاموزید.00





 

* اگر کلید دری را نداری قفلش مکن.  اگر کسی را دوست نداری خردش مکن و اگر دستی را گرفتی رهایش مکن.





 

* امپراطور یونان به کورش گفت: ما برای شرف می‌جنگیم و شما برای ثروت! کورش در جواب گفت: هرکس برای نداشته‌هایش می‌جنگد!





 

* انسان بودن یعنى اینکه وقتى با کسى مشتاقانه کوهى را بالا رفتى، اما روی قله حس کردى که ازش بىنیاز شدى یادت نره که اون پایین بهش نیاز داشتى.





 

* باران رحمت خدا همیشه می‌بارد، تقصیرماست که کاسه‌های‌امان را برعکس گرفته‌ایم!





 

* به کسى عشق بورز که لایق عشق باشه، نه کسى که تشنه‌ی عشقه. چون کسى که تشنه است یه روزى سیراب می‌شه.






 

* درباره‌ی درخت بر اساس میوه‌اش قضاوت کنید نه بر اساس برگ‌هایش!





 

* سحر از مزرعه‌ی عشق تو بیدار شدم/ من چه کردم که به عشق توگرفتارشدم/ حضرت عشق بفرما که دلم خانه‌ی توست/ سرعقل آمده هر بنده که دیوانه‌ی توست!





 

* سعى کن که مثل خورشید زیاد نور ندى، چون همه از نورت استفاده مىکنن ولى اصلاً نگات نمی‌کنن. سعى کن مثل ستاره کم نور بدى که همه توخلوت شباشون به تو نگاه کنن.






 

* سه چیز هرگز بر نمیگردد: زمان، کلام، موقعیت؛


سه چیز را هرگز نباید از دست داد: آرامش، امید، صداقت؛

سه چیز هرگز قطعی نیستند: شانس، موفقیت، رؤیاهایمان؛ سه چیز ارزشمندترین چیزهاست: عشق، اعتماد به نفس، دوست.




 

* صفای همه‌ی اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه.





 

* طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست/یاس پرپر گشته‌ی ‌ من مرهمش دستان توست/ بودنم با بودنت معنای دیگر می‌دهد/حال من خوش می‌شود با آن لب خندان تو.





 

* عشق رو نمی‌شه با یه شاخه گل مقایسه کرد. ولى می‌شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.





 

* کاش فاصله‌هامثل سیاهی مداد بودند که بتوان هنگام دلتنگی آنها را پاک کرد.




 


اس ام اس جدید - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس و واژه ها - اس ام اس های عاطفی - اس ام اس بوسه - اس ام اس شعر عاشقانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس واسه عاشقا - اس ام اس های جدید و جالب عاشقانه - وبلاگ اس ام اس عاشقونه - اسمس عاشقونه - اس ام اس لوس کردن - اس ام اس محترمانه و ادبی عاشقانه - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس رفتن و خداحافظی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد