اس ام اس و جوک سرکاری و جالب اردیبهشت ماه



یارو کفه دستش میخاره میگه پول داره میاد، گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن، کفه پاش میخاره میگه پول داره میره، کثیفی بابا جون کثیفی، برو حموم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست.

هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر به بچه هاش میگه وقتی رفتم پرینت آب رو گرفتم می فهمم کدومتون بیشتر رفته دستشویی

 



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست  دخـــ ــتر غضنفر میخواسته باهاش بهم بزنه غضنفر میفهمه میگه من حامله ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توبیدی رفته بیدی پشت بیدی ریده بیدی گفته بیدی مو نبیدم، ها تو بیدی؟ ها تو بیدی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ایا می‎‏دانید که دلفین‏ها آنقدر باهوشند که در طی چند هفته می‏توانند انسان‏ها را طوری تربیت کنند تا روی لبه استخر بایستند و برای آن‏ها ماهی پرت کنند؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :


الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

LLLLLLLΓ|
-0-—--–0

این اتوبوس فقط خوشگلارو سوار میکنه


بیزحمت برو کنار بذار سوار شم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


و سال ها گذشت و ما هرگز نفهمیدیم که چرا زن را می گیرند ولی شوهر را می کنند



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



موضوع انشا غضنفر اینا :

تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟

آن را توصیف کنید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی در نظر داشته باشید پیامکهای دریافتی از دوستان و آشنایان را رو فقط نمیخوانند.بلکه جواب هم میدهند یا به زبان دیگر :.

.

.

.الاغ اس ام اس میدم جواب بده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر پیامک من ندادم سوی تو

 میکشم خجلت کنون از روی تو

من جهاد اقتصادی می کنم

واقعن کاری عبادی می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزی که بلا آمد و کس مرا تیمار نکرد
آنچه کردی تو به من هیچ ستمکار نکرد
 
گویا عشق شده سهمیه بندی که دگر
موتور قلب تو خاموش شد و کار نکرد



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دونی حد فاصل خنده و گریه چیه؟


نمی دونی؟


دماغه!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شهین ومهین واقدس

چلوکباب هفت دست

پیچ گوشتى وانبردست

مخلصتیم ما دربست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم …..»

بگو: «قَبِلْتُ» !

الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوش آن شبی که به پیش تو جان نثار کنم
برایت هر چه بخواهی بگو قطار کنم

اگر رضایت از اخلاق تو شود حاصل
شبی دو بوسه برای تو برقرار کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به خانومه میگن چرا اینقده دماغت گندس خانومه میگه والا خواستم آیدان سفارش بدم اشتنباهی زنگ زدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر  بعد از بیرون امدن از شکم مادرش گفت: از ساعت چند منتظر من بودین هشت؟… نه؟… ده ه ه ه؟… خیلی منتظر شدین اره؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پاسخ آقایون به تلفن خانوما در ایام هفته:

شنبه: چیه.........

یکشنبه: چی میگی..........

 دو شنبه: زود باش بگو کار دارم..........

 سه شنبه: هان..........

چهار شنبه: بله............

 پنجشنبه: جونم!!!! امر بفرمائین.........

جمعه: چه مرگته


 

اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس داغ داغ اس ام اس روزانه اس ام اس سرکاری اس ام اس طنز سایت اس ام اس منبع اس ام اس منبع اس ام اس ایران وبلاگ اس ام اس پیامک با حال پیامک جالب اس ام توپ پیامک جدید پیامک خنده دار پیامک داغ داغ پیامک روزانه پیامک سرکاری پیامک طنز اس ام اس اردیبهشت ماه ۹۰
نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا 1390/11/04 ساعت 12:34 http://jojo110.blogfa.com

آفرین حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد