جملات کوتاه عاشقانه و زیبا-اس ام اس های عاشقانه

دل من بی تو غریبه ، توی این شهر فریبه .
 




غریبه که برایم همیشه آشنا بودی ، از پشت مخفی گاه به بیرون بیا که دلم برایت تنگه .
 




نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی .
 





اگر کسی مرا خواست ، بگویید رفته باران را تماشا کند ، و اگر باز اصرار کرد ، بگویید برای دیدن طوفانها رفته است ، و اگر باز هم سماجت کرد ، بگویید رفته است تا دیگر باز نگردد .
 




کاش سه چیز در دنیا وجود نداشت ، عشق ، غرور و دروغ تا کسی برای عشق از روی غرور دروغ نگوید .
 




چه زیباست رفتن و چه سخت است ماندن ، چه زیباست سرود رفتن را سرودن و در کنار آن زیستن .
 



همیشه سعی کنید وقتی به کسی برای اولین بار میگید دوستت دارم از ته درونتون باشه نه از روی هوس ، چون همون حرف باعث میشه که هیچوقت عاشق نشین .
 
 




زندگی را دوست دارم ولی افسوس که دیگر فرصتی برای زندگی ندارم .
 




آسمان امشب پر از ستاره های زیباست ، ستاره های روشن که می درخشند ، چشمک می زنند و می خندند .
 




اشک زیباست اگر برای عشق باشد ، خنده زیباست اگر برای عشق باشد ، تنهایی زیباست اگر برای عشق باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
rose76 1391/06/21 ساعت 21:32 http://www.rose76.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید. به وبلاگ منم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد