اس ام اس عاشقانه جدید- نیمه دوم اسفند 89

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود / جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد / هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود

 


 


عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد



 

دلم را ساده گیر آورده ای

تو نه مستاجر، اسیر آورده ای

تو تمام رهن قلبت پیش پیش است

نگو بازم که دیر آورده ا



 

 

 

ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم

غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم

آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم

 

 

 

آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد

 

 

 

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است

 

 

 

روزگاری هستی ام را می نواخت ، آفتاب عشق شور انگیز من

این زمان خاموش و خالی مانده است ، سینه ی از آرزو لبریز من

 

 

 

نبض زندگی هنوز می زند ، من و تو زنده ایم ، بهار در راه است

ستاره چشمک می زند ، غنچه ها باز شده اند

مرغ عشق من می خواند ، پس چرا ناامیدی ؟

 

 

 

داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم

بیش از این از من مسکین چه تمنا داری؟

 

 

 

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج

هر چه را من می نویسم اشک پاکش می کند

 

 

 

ای کاش محبت اثری داشته باشد

معشوق ز عاشق خبری داشته باشد

کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر

قربان رفیقی که وفا داشته باشد

 

 

 

یه آسمون محبت، یه کوله بار صداقت، یه دشت پر ستاره، پر از گل هاى لاله

براى قلب صافت، هدیه به روى ماهت

 

 

 

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام

روز و شب محو تماشای شقـایق شده ام

دیگر از عقربـه و ثانیـه ها بیزارم

چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

 

 

 

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم

 

 

 

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود

 

 

 

اگه من دستاتو کم نوازش کردم ، در عوض از عکست تو را خواهش کردم

اگه من چشمامو از تو می دزدیدم ، توی قلبم عشقو به تو می بخشیدم !

 

 

 

 

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

مرا در دام ظلمت ها کشیدی

 

 

 

در بازار بورس قلب تو ، چند سهم باید خرید

تا ضربان به ظاهر منظمش

حتی ذره ای از سرمایه عشقم نسبت به تو را به باد فنا ندهد؟

 

 

 

در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام

 

 

 

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم

 



برچسب ها: اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اسفند 89، متن اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اسفند 89، جملات اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اسفند 89، شعر اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اسفند 89

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد