اس ام اس عاشقانه بسیار زیبای اسفند ماه ۸۹

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی . . .

.

.

.

دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند !

.

.

.

چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را

وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم . . .

.

.

.

خاطرات چوبهای خیسی هستند ، که با آتش زندگی ، نه میسوزند

و نه خاکستر میشوند . . .

.

.

.

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام

نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .

.

.

.

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

.

.

.

دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم !

.

.

.

امروز با غرورت باز م مرا شکستی / با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی

دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت /  باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی . . .

.

.

.

گلی از شاخه اگر می چینیم ، برگ برگش نکنیم و به بادش ندهیم

لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم و شبی چند از آن را هی بخوانیم

و ببوسیم و معطر بشویم ، شاید از باغچه ی کوچک اندیشه یمان گل روید . . .

.

.

.

گفتی : ما به درد هم نمی خوریم

اما هرگز ندانستی که من تو را برای دردهایم نمی خواستم . . .

.

.

.

ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نیستم

عاشق دیوانه ای بودم که بر دریا زدم / رهرو گمگشته ای هستم که بینا نیستم . . .

.

.

.

آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است

سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است . . .

.

.

.

درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم !

.

.

.

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را /  به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم /  نکردی رحم،  حتی بر غرورم . . .

.

.

.

دلم را شبی در حضورم شکستی /  نه آینه، حتی غرورم شکستی

ندادی به خلوتگاه عشق ، راهم /  پلی بود اگر در عبورم شکستی . . .

.

.

.

شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم

به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم . . .

.

.

.

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد . . .







عاشقی sms جدید sms جدید عاشقانه sms خیلی زیبا sms زیبا sms شعر sms عاشقانه sms مخصوص روز عشق sms ویژه عاشقی sms25 bahman 89 آخرین اس ام اس های عاشقانه ابراز عشق اس ام اس برای دوست اس ام اس برای روز عاشقی اس ام اس برای عشق اس ام اس جدید اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس عاشق اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 25 اسفند اس ام اس عاشقانه برای دوست اس ام اس عاشقانه تک و بسیار زیبای اسفند ماه 89 اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبا اسفند ماه 89 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه اسفند ماه 89 اس ام اس های عاشقانه دسته اول و ناب بهترین اس ام اس های عاشقانه جدیترین اس ام اس ها دوبیتی زیبا برای عاشقی دوبیتی عاشقانه راد اس ام اس روز عاشقی زیباترین متون عاشقانه سری جدید اس ام اس های عاشقانه شعر عاشقانه متن ابراز عاشقی متن ابراز عشق متن کوتاه برای کارت پستال متن کوتاه عاشقانه مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه متون عاشقانه مرکز اس ام اس مسیج عاشقانه منبع اس ام اس نابترین اس ام اسها نابترین جملات عاشقانه و اس ام اس های جدید 25 بهمن پیام کوتاه عاشقانه پیامک جدید پیامک جدید عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد