اس ام اس های عارفانه و عاشقانه و رمانتیک

بهای دوست نه به زیبایی اوست نه به دارایی اوست، تنها به وفای اوست


 


هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت اگر از یاد تو یادی نکنم میمیرم


 


باد باشی خاکتم، درخت باشی برگتم، دریا باشی آبتم، هر جا باشی به یادتم



اتل متل رفاقت، دل به تو کرده عادت، ما هم داریم ارادت، اینه رسم رفاقت!!!


 


عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از یادت نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید، تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد



 

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم / با کوه غمت سنگتر از سنگ صبورم / یک عمر پشیمانی دل بسته بویی است / تنها سر مویی از سر موی تو دارم


 



اونایی که ما عاشقشون هستیم هیچوقت از ما دور نمیشن! هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند، شنیده نمیشوند و هنوز نزدیک و هنوز عاشق... هنوز دلتنگ و خیلی عزیز....

 




ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است / بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد / دل افسرده من طالب یک دیدار است


 


این اس ام اس سازمان حقوق دلهاست؛ زود دستا بالا! جرم شما خیلی بالاست! میدونی چرا؟!!.......... آخه دل من از دوریت مرد


 



آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد / آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد / نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد





بی شک یادت را در تک تک لحظه هایم نقاشی میکنم، امروز در گذر رفتنت به آسمان خیره شدم و قدم زنان باران را با غم تجربه کردم

چشمانم حتی دیگر سوسوی خانه ی همسایه را نیز نمی بییند، من برای بریدن و کندن از آنچه هستم تو را میخواستم، کاش میدانستی آسمان نیز برایت می گرید و من غرق در سکوت شب، تنهایی را تجربه میکنم.





اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس دلتنگی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس جدید خیانت - اس ام اس جدید رفتن - اس ام اس جدید بی معرفتی - اس ام اس دوست شدن - اس ام اس قهر - اس ام اس آشتی کردن - اس ام اس عاشقانه ی جدید - سایت اس ام اس عاشقونه - اس ام اس جدید دلتنگی - اس ام اس عاشقانه و عارفانه ی جدید - سایت اس ام اس عاشقانه - اس ام اس رمانتیک و باحال - اس ام اس مفهومی - اس ام اس آموزنده عاشقانه
نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد 1391/07/24 ساعت 19:56

باباای ول

ارزو 1391/11/08 ساعت 09:05

چن تای آخرخوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد