اس ام اس عاشقانه جدید مهرماه۸۹


سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم . . .

.

.

.

آنقدر با آتش دل ساختم تا سوختم / بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم  . . .

.

.

.

قلب من اندازه ی مشت منه / مشتمو برای تو وا می کنم

چشم من اندازه ی پنجره هاست / تو رو بی پرده تماشا می کنم . . .


.

.

.

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد

چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد . . .

.

.

.

۲۰رو ضربدر ۷۷۷ کن دوباره در ۱۳ ضربش کن هر چی شد تو همونی !


 

.

.

.

خواهم که در این غمکده آرام بمیرم / گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم

خواهم ز خدایم که به دلخواه بمیرم / یعنی که تو را بینم و آنگاه بمیرم . . .

.

.

.

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو !

دل من می خواهد که بدانی بی تو دل من اندازه ی دنیا تنگ است . . .

.

.

.

خوش تر از قالی کرمان غزلی ساخته ام / نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام

من همان قالی پا خورده ی خاک آلودم / که رخم زیر قدمهای تو انداخته ام  . . .

.

.

.

من روزگار را با غم یار طی کنم ، تا در دل این غم است ، غم روزگار چیست ؟

.

.

.

در زدم او گفت جانم کیستی / گفتمش تو عاشق من نیستی ؟

گفت نه ، اما ببینم تا به کی / پشت این در منتظر می ایستی . . .

.

.

.

در دل و جان خانه کردی عاقبت / هر دو را دیوانه کردی عاقبت

ای ز عشقت عالمی ویران شده / ترک این ویرانه کردی عاقبت . . .

.

.

.

گویند که مردمان غم دیوانه می خورند / دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد . . .

.

.

.

دوستت دارم با “س” سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !

.

.

.

به نیوتن بگویید

هر عملی را عکس العملی نیست!

اگر بود

اینهمه عاشقانه های من

بی جواب نمی ماند!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد