گلچین اس ام اس های عاشقانه مهرماه

قلب من یه عمر با من بوده و تازه فمیدم کجاس کارش چیه / تازه فهمیدم همه ی افسانه ها شعرها معجزه ها کاره کیه

 

چه راههایی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست / خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست

 

تو یه شبنمی که هر صبح میاره هوای تازه / زندگی ناسازه اما تو بخوایی با من میسازه

 

خداحافظ برای تو چه آسان بود ولی قلب من از این واژه لرزان بود / خداحافظ برای تو رهایی داشت برای من غم تلخ جدایی داشت
 



میدونم هر جا که باشی دل تو همین جاس / واسه من تواینجا اول وآخر دنیاست

 

ستاره با چشای تو شبونه آفتابی
میشه / با سایه ی تو کوچه مون دوباره مهتابی میشه
 

تمومش کن بیا از هم جداشیم بیا اینقدر تکراری نباشیم / تمومش کن تا همینجا توی لحظه از این تنهایی با هم رهاشیم

 

اگه دستم برسه به آسمون با ستاره ها قیامت میکنم / نمیذارم کسی عاشق نباشه ماه و بین همه قسمت میکنم

 

تو را می سپارم به مینای مهتاب، تو را می سپارم به دامان دریا / اگر شب نشینم اگر شب شکسته تو را می سپارم به رویای فردا

 

چه بری تنها بذاری، چه بمونی تو کنارم / عاشقانه هات باهامن، من به قصه هات دچارم





من به چشمای خودم شک کردم این همه میشه مگه زیبایی / مثه تو وقتی تو خوابها نیست نمیشه حتی بگم رویایی

 

دل من مونده رو دستم دلی که همه ی دارو نداره آدمه / کاش یکی از ته دل به من بگه عاشق این دل صافه و سادمه



تگهای این مطلب: اس ام اس عشقولانه و دلتنگی - اس ام اس جدید و ناب عاشقانه - اس ام اس غمگین و تنهایی - اس ام اس احساساتی - اس ام اس عاشقا دیوانه - قشنگترین اس ام اس های عاشقانه مهرماه - اس ام اس منت کشی و تنهایی - اس ام اس دوری - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس خیانت - اس ام اس دوستت دارم جدید - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس جواب مثبت دوستی - اس ام اس ابراز همدردی - اس ام اس ابراز دوست شدن - اس ام اس رمانتیک و عاشقونه - اس ام اس حسی و احساسی - اس ام اس داغ عاشقانه - اس ام اس موبایل عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد