اس ام اس بی وفایی و نامردی

در هجوم لحظه های پوچ جدایی سکوت تنها یادگار لحظه های با تو بودن است، وقتی ثانیه ها رفتنت را تلنگر میزنند بودنت به کوچه ی فراموشی کوچ میکند

 

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد، می کنم نفرینش، یا الهی، بکنش چون من زار، پیش معشوقش خار، هر دو چشمانش تار، تا بداند چه به من میگذرد، ز غم دوری آن چشم عزیز

 

پنهان شدی و در کلماتم رها شدی / با من رفیق بودی و از من جدا شدی / رویای فاتحانه ی یک قلب ناامید / پایان عاشقانه ی یک ماجرا شدی

 

نمیخواهم قلب تو باشم که با هر اتفاق بشکنم میخواهم روح تو باشم که تنها در هنگام مرگ از تو جدا شوم

 

گویند که حافظ گفته است غم جدایی و غم تنهایی دو غم اند، من که دچارم به هر دو غم چه کنم

 


من که نمیشه باورم، تویی که بی وفا شدی، تو هم مثه غریبه ها، رفتی ازم جدا شدی

 

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار، چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار

 

ای رفته باز گرد که دلم بی قرار توست، چشم به راه و دلم در انتظار توست، آخر بگو چرا از پیشم رفتی، زردی روی ما ز رخ تو بهار توست

 

هر لحظه جدا از تو برام ماه ی و سالی، با هر نفسم داد میزنم جای تو خالی

 

چرا زمین و آسمان به ضد ماست نازنین / ببین برای ما خدا چگونه خواست نازنین / اگر چه قلبهای ما به عشق هم تپید / ببین چگونه راه ما ز هم جداست نازنین

 

چه کنم چرخ فلک مرا کرده ز تو جدا / به کدام شاخه نشینم که دهد بوی تو را




آن شب که در خیابان چشمم به چشمت افتاد / چشمک زدی چه شیرین رفتم به راه فرهاد / من عاشق تو گشتم، تو عاشق جدایی / فریاد از نگاهت، فریاد از جدایی





اس ام اس دلشکسته - اس ام اس جدایی - اس ام اس غمناک عاشقانه - اس ام اس رفتن و جدایی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس خیانت - اس ام اس دلشکسته ی عاشقانه - اس ام اس جدایی عاشقانه - اس ام اس تموم کردن دوستی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس آشتی کردن - اس ام اس التماس کردن عاشقانه - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس جدایی - اس ام اس طلاق - اس ام اس غمگین - اس ام اس رمانتیک و عاشقانه ی رفتن - اس ام اس واسه کسی که از پیشم رفته - اس ام اس عاشقی و تنهایی - اس ام اس نایاب عاشقانه - اس ام اس موبایل جدید - اسمس دوستت دارم - اسه مس عشقولانه - اس ام اس عاشقونه
نظرات 11 + ارسال نظر

خیلی قشنگ بودن. ممنون بووووووووووووووووس

واقعا جالب بودن ممنونم ازت .امیدوارم موفق باشی

نفس 1390/11/17 ساعت 12:54

خیلی خوب است مرسی

پریا 1391/03/10 ساعت 13:27

عالی بود گلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نرگس 1391/06/04 ساعت 02:24

خوب بود مرسی

ساجده 1391/06/12 ساعت 00:51

مرسی .عالی بودن

شادی 1391/07/06 ساعت 20:40 http://miadeshgh.com

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منم دردهمه رو دارم

مهسا 1391/08/14 ساعت 20:48 http://www.mahsa74@gmail.com

خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی
قشنگ بود.[:S031

شی شی 1391/11/06 ساعت 18:24 http://sh-gh.samwnblog.com

خیلی قشنگ بودن ممنون منم یه وب دارک که حال و هوای خوبی داره خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرت رو بدی منتظر دریافت نظراتتم ممنون

سجاد 1393/06/24 ساعت 00:18

ممنون عالی بود

خـــــــــــــــــــــوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد