اس ام اس عاشقانه مهرماه۸۹


دلم یه دوست خوبم میخواد که خیلی مهربون باشه، دلش اندازه ی دریا به رنگ آسمون باشه

 

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند، چشم انتظار در دلم درد عجیبی میکند

 

گفتی محبت کن برو، باشه خداحافظ ولی، رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم

 

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت، که "نگاه، زاده ی علاقه است"

 




دوست دارم دوستم تو باشی، مریض باشم پرستارم تو باشی

 

تا تویی در خاطرم، با دیگران بیگانه ام، با خیالت همنشیم، گوشه ای زندانی ام

 

درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست




سلام خوبی؟ میدونی چی میخورم؟ ...... حسرت یه لحظه دیدن تو رو



تو آسمون چشم تو به بنده حقیرم، میخوایی بگم دوستت دارم، میشه برات بمیرم؟




اس ام اس عاشقانه واسه دوستی - قشنگترین اس ام اس عاشقانه - سایت اس ام اس عشقانه و عارفانه - اس ام اس دوستت دارم - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس مهربانی کردن - اس ام اس بی وفایی کردن - اس ام اس ناب عاشقانه - اس ام اس بوسه - اس ام اس عاشقانه واسه همسرم - اس ام اس عاشقانه واسه نامزدم - اس ام اس عاشقانه واسه دوستم - اس ام اس دونی عاشقانه - اسمس عارفانه عاشقانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس جدید عاشقانه عارفانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عاشقانه واسه آشتی - اس ام اس قهر کردن - اس ام اس تموم کردن دوستی - اس اس عاشقانه - اسه مس عاشقونه - اسمس عشقولانه - اسامس عشقی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد