اس ام اس بی وفایی و جدایی شهریور

ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ، همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند . پایان جدایی کجاست .



کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن




به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده




آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز



معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو




تو دنیا از ۳ آهنگ خوشم نمیاد بشنوم ! صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی




از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ سری تکان داد و گفت نفرین بر این جدایی




مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته ؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست ؟ که شاید هم به جرم آن ؛ غریبی و جدایی هست




دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است ، و جدایی برگ از شاخه مرگ است




تا نباشد جدایی ها کـــ ـس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران




می نالم از جدایی ای نازنین کجایی ، سوزم ز هجرت ای بهترین کجایی ، در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده ، در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟




فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟




تو را دوست داشتم ولی افسوس که در دادگاه زمانه مرا محکوم به جدایی کردی



گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است




پرستوها چرا پرواز کردین ، جدایی را شما آغاز کردین ، جدای بی وفایی قهر و دوری ، همه باشند گناه آشنایی




در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی / از من تا تو صد سال راه است و جدایی / حال شب است و غم و تنهایی / افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی .




چشمامو وقف تو کردم ، دل به خلوت تو بستم ، هم ترانه پس کجایی ؟ من که مردم از جدایی ، دل شکسته و غریبم ، جون میدم اگه نیایی




ما که در یاد همیم از چه جداییم / کی شود بار دگر گرد هم آییم




می گویند سه چیز زاده ی عشق نیست : جدایی ، سفر ، فراموشی ، ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم




می بوسیمت سه تایی / من و غم و تنهایی / امان از این جدایی / دلتنگتم خدایی




دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ج د ا ی ی




نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است




دلتنگیهایم از دوری توست ، تو که در آن غروب جدایی تنها ، مسافر جاده ها شدی و کوله بارت را پر از یاس های سپید کردی تا بهای هنگفت عشق را بپردازی و عاشقانه بازگردی ، من چشمانم را به امتداد جاده دوخته ام ، می دانم که روزی خواهی آمد ، آن روز که عشق نایاب ترین عنصر زندگی انسانهاست




دراین دنیا نکردم من گناهی / فقط کردم به چشمانت نگاهی / اگر باشه نگاه من گناهی / مجازاتم بکن غیر از جدایی




آری فاصله ها کار خود را کرد / من و تو رو از هم جدا کرد




sms ziba, sms برای دوری, sms برای دوری از عشق, sms برای عذر خواهی, sms برای معشوق, sms بسیار غمگین, sms تنهایی, sms خیانت, sms خیلی جدید, sms خیلی غمگین, sms دل شکسته, sms دوری, sms شهریور ماه ۸۹, sms عاشقی, sms عشقولانه, sms غمگین, sms منت کشی, sms گریه, sms گریه آور, آف تنهایی, آف خیلی جدید, آف دل شکسته, آف دوستی, آف زیبا, آف عاشقانه, آف غمگین, آف های غمگین, آف هیا شهریور ماه ۸۹, اس ام اس احساسی, اس ام اس امروز, اس ام اس با موضوع جدایی, اس ام اس برای جدایی, اس ام اس برای درد ودل, اس ام اس برای دوست, اس ام اس برای معشوق, اس ام اس برای همه, اس ام اس بسیار غمگین, اس ام اس بی وفایی شهریور ۸۹, اس ام اس بی وفایی مهر ۸۹, اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدا شدن, اس ام اس جدایی, اس ام اس جدایی شهریور ۸۹, اس ام اس جدایی مهر ۸۹, اس ام اس جدایی و دلشکسته, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس در مورد جدایی, اس ام اس در مورد جدیی, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دلشکستن شهریور ۸۹, اس ام اس دلشکستن مهر ۸۹, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس شهریور ماه ۸۹, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه زیبای شهریور ماه ۸۹, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس عاشقی ۸۹, اس ام اس عاشقی و تنهایی, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عشقولانه شهریور ماه ۸۹, اس ام اس عشقی ۸۹, اس ام اس عشقی شهریور ماه ۸۹, اس ام اس غم, اس ام اس غمگین, اس ام اس قهر, اس ام اس قهر کردن, اس ام اس لاو, اس ام اس لاو ۸۹, اس ام اس مخصوص ۸۹, اس ام اس مخصوص دل شکسته ها, اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته, اس ام اس معنی دار, اس ام اس مفهومی, اس ام اس منت کشی, اس ام اس موبایل, اس ام اس ناب, اس ام اس نامردی شهریور ۸۹, اس ام اس نامردی مهر ۸۹, اس ام اس نایاب, اس ام اس های احساسی, اس ام اس های بسیار زیبا و جدید شهریور ماه ۸۹, اس ام اس های داغ ۸۹, اس ام اس های شهریور ماه ۸۹, اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و ناب شهریور ماه ۸۹, اس ام اس های عاشقانه زیبا ، جدید و بسیار تاثیر گذار فروردین ماه ۸۹, اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ), اس ام اس و پیامک بسیار زیبا و جدید عاشقانه فروردین ماه۸۹, اس ام اس ویژه دل شکسته ها, اس ام اس پند آموز, اس ام اس کم یاب, اس ام اس گریه آور, بسته اس ام اس عاشقانه زیبا, بهترین آف های عاشقانه, بهترین اس ام اس ها, بهترین اس ام اس های ۸۹, بهترین اس ام اس های شهریور ماه ۸۹, بهترین اس ام اس های غمناک, بهترین اس ام اس های غمگین, بهترین و جدیدترین اس ام اس های شهریور ماه ۸۹, جدایی, جدیدترین آف های عاشقانه, جدیدترین اس ام اس ها, جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ۸۹, جملات جدایی, جوک sms, جوک اس ام اس, جوک و اس ام اس جدید, داغ ترین اس ام اس های عاشقانه, داغ داغ اس ام اس, در مورد جدایی, سری جدید اس ام اس های شهریور ماه ۸۹, سری جدید اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبای ۸۹, سری جدید اس ام اس های عاشقانه خیلی زیبای فروردین ماه ۸۹, عاشقانه, قشنگترین اس ام اس عاشقانه برای جدایی, قشنگترین پیامک عاشقانه برای جدایی, قشنگترین پیامک عاشقانه برای جدایی, متن جدایی, متن جدایی متن دوری متن عاشقانه جدایی متن جدا شدن متن با موضوع جدایی متن برای جدایی قشنگترین متن عاشقانه برای جدایی متن در مورد جدیی, مجموعه sms های زیبا, مجموعه اس ام اس های آخر سای, مجموعه اس ام اس های عاشقانه, مجموعه اس ام اس های غمگین و دل شکسته (مخصوص دل شکسته ها و اونایی که خیلی تنهان), مجموعه کامل اس ام اس های ۸۹, مرکز اس ام اس ایران, مسیج اردیبسهت ماه ۸۹, مسیج جدید, مسیج خیلی جدید, مسیج خیلی غمگین, مسیج دل شکسته, مسیج شهریور, مسیج شهریور ماه ۸۹, مسیج عاشقانه, مسیج عاشقانه شهریور, مسیج عاشقانه شهریور ماه ۸۹, مسیج عاشقانه غمگین, مسیج غمناک, مسیج غمگبن, مسیج ناب شهریور ماه ۸۹, موضوع, پیامک با موضوع جدایی, پیامک برای جدایی, پیامک جدا شدن, پیامک جدایی, پیامک در مورد جدایی, پیامک دوری پیامک عاشقانه جدایی, پیامک ۲۰۱۰, پیامک ۸۹, پیامک آخر سال, پیامک امروز, پیامک با موضوع جدایی, پیامک برای جدایی, پیامک برای معشوق, پیامک جدا شدن, پیامک جدایی, پیامک جدید, پیامک خیلی غمگین, پیامک در مورد جدایی, پیامک درد و دل, پیامک دوری, پیامک دوری پیامک عاشقانه جدایی, پیامک شهریور ماه ۸۹, پیامک عاشقانه, پیامک عاشقانه جدید, پیامک عاشقانه شهریور ماه ۸۹, پیامک عشقولانه شهریور ماه ۸۹, پیامک غمناک, پیامک غمگین, پیامک لاو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد