اس ام اس فلسفی و عاشقانه جدید

فراموش مکن قطاری که از ریل خرج شده ممکن است آزاد باشه، اما را به جایی نخواهد برد

 

نامه رسان نامه ی من دیر شد، کودک ولگرد فلک پیرشد، نامهی ما را نکند باد برد، یا که فرستنده اش از یاد برد، صید شد اندر ره و صیاد برد

 

خیلیها مترسکو دوست ندارند چون پرنده ها رو میترسونه، اما من اونو دوست دارم چون تنهایی رو درک میکنه

 

گلی چیدم فرستادم برایت، غضب کردی فشردی زیر پایت، ولی آن گل، گل ناقابلی بود، تو از گل بهتری جانم فدایت

 

گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش میکنی خودت آرزوی کسی هستی

 

همه چیز در پایان زیبات، اگر هیچ چیز زیبایی در اطرافت نیست، بدان هنوز به پایان نرسیدی

 




در کوچه ی تاریک خانه مان چه گذشت؟ صدای تو بود؟ شاید مرا لایق صدای تو نیست، می مانم نزد خود، نجوا میکنم که ایمان من اندازه ی وسعت فردای تو نیست




اگه رو زمین خیس راه رفتی دیدی کفشات خیس نیستند، بدون دل یکی فرش زیر پاته

 

زندگی کردمو دیدم زندگی با تو چه زیباست، این همه مهرو محبت از گل روی تو پیداست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد