اس ام اس عید فطر،پیامک عید فطر

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت ………. خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود



رمضان آمد و روان بگذشت ………. بود ماهی به یک زمان بگذشت



شب قدری به عارفان بنمود ………. این معانی از آن بیان بگذشت



مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ؛ یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو …. آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشته ایم؟



من کنون روز جاوید گرفتم ز جهان ؛ گر شما در هوس عید بقایید همه .




بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد ؛ هلال ماه به دور قدح اشارت کرد .



ثواب روزه و حج قبول ، آن کسی برد ؛ که خاک میکده عشق را زیارت کرد .



شهر صیام رفت و توبه نمودم ولی چه باک ؛ با رؤیت هلال روی تو افطار می کنم.



کسان که در رمضان چنگ می شکستند ؛ نسیم گل بشنیدند و توبه بشکستند .



عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت …



چه زود رفت این رمضان عمر ما …… پس ، بر لب جوی نشین و گذر عمر بین .



تا ز رویت گرفته ام روزه ، جز به یادت نکرده ام افطار



می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟
…تونستی؟…
به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک



کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن آخه ماه من میخوان ببینن فردا عیده یا نه



عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت



عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم



با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید





عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم.




کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه




با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!




حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!




عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد





به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!




همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…
چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…




استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد