اس ام اس های سرکاری و خنده دار جدید




در راستای اسلامی کردن نام شهرها ، نام شهر سوسن گرد به فاطمه توپول تغییر یافت



تنهایی یعمی اینکه هر وقت برات اس ام اس اومد مطمئن باشی از ایرانسله!



تو فرشته اى میدونى؟
البته فرشته قبض روح !



دغدغه های پسر جوان:کار ندارم – پول ندارم – سربازی نرفتم – ماشین وخونه ندارم – و ... دغدغه های دختر جوان : لاک ناخونم پاک شده – مهری سرویس طلا خریده – دخترخاله ام ماشین داره – مامان غذای خوب نمی پزه – عروسکمو هنوز نخوابوندم........






از مکافات عمل غافل مباش
قبل خوابیدن برو کامل بشاش!



هیچ کس تنها نیست...
.
.
.
ارواح عمه ات



دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد
.
.
.
اوهوی همین جوری که مفتی نمیشه  صد تومن بده فالت بگیروم

اس ام اس جدید جوک و پیامک جدید عکس کلیپ موبایل فال و طالع بینی روزانه

قرار بود عاشق کسی باشم که وعده هایش تو خالی نباشند اما تو چی؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد،  مخ منو زد، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه



یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست...
!همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند



در یک حرکت انتحاری 70 میلیون ایرانی دست به دست هم دهیم و به سمت خورشید فوت کنیم تا هوا خنک بشه. زمان رو تنظیم کنید: ساعت 12 ظهر فردا... همگی فوت کنید مطمئن باشید تاثیر داره... لطفا اطلاع رسانی کنید.



برو به روى پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات



از یارو میپرسن آرزوت چیه ؟
میگه دکتر بشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم متاسفم !



وقتی عزرائیل به من گفت نوبت توست که بمیری، فهمیدم این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!



الهی! چه بی شمار می بخشی و ما
چه حسابگرانه تسبیح میگوییم...!



یارو خوابش سنگین بوده ، تختش میشکنه !

اس ام اس جدید جوک و پیامک جدید عکس کلیپ موبایل فال و طالع بینی روزانه

نگاه عاشقانه ات ؛ وقتی که قهر می کنی .
.
.
.
مثل پیدا کردن دو هراز تومانی توی جیب پُشت شلوار لی قدیمی !



دعای حیف نون: خدایا! تا زنده هستیم ما را از دنیا نبر!



الا ای آنکه اس ام اس نمیدی ……پیامک مرا پاسخ نمیدی
الهی کوربشی چشمات نبینه…. بمیری، گم بشی، حقت همینه



غضنفر میره بنگاه معاملات ملکی. بهش میگن ما یه خونه داریم کنار راه آهنه سر و صداش زیاده ولی بعد از یه هفته عادت میکنه. میگه ایرادی نداره! این یه هفته رو میرم خونه ی داداشم!!



اگر شارژی دهی بهر موبایلم
بدان از دیدنت خیلی خوشحالم
وگر شارژ موبایلم را بگیری
الهی  تب کنی زودی بمیری !!!



کسی با ما سر یاری ندارد
دلی سودای دلداری ندارد
شنیدم لیلی و مجنون ولیکن
دل من قصد علافی ندارد



برای اینکه شکست نخورید هرگز تلاش نکنید ,  خواجه گشادالدین ایرانی



سه نفر تو قلب من جا دارن: 1 خدا  2 مامان  3 بابا آخى تو نیستى؟ تو ضربان قلب منى



اگه بگم واست میمیرم ، نفسم به نفست بنده ، بى تو داغ میکنم
.
.
.
واسم پفک میخرى؟



به یارو میگن تو چرا ریش نداری ؟
میگه من به مامانم رفتم ...!



آرزوی 4حیوان!
جوجه تیغی: نازش کنن!
پاندا: عکس رنگی بگیره!
گوسفند: جلوی وانت بشینه!
خر: نمی گم داغ دلت تازه نشه!



شنیدم آدم مهمى شدى وقتى میرى دستشویى مگسا به احترامت بلند میشن !



اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی!
من برات یه دریا بوس فرستادم !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نفیسه 1392/02/10 ساعت 12:28

اس مس ها خیلی قشنگ و جالب بودن.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد