اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه امروز،شهریورماه

داده ام دل به نگاری که خدا می داند / نه محبت ، نه مروت ، نه وفا می داند .
 


در من غم بیهودگیها می زند موج / در تو غروری از توان من فزونتر / در من نیازی می کشد پیوسته فریاد / در تو گریزی می گشاید هر زمان پر .
 


و حالا انتهای کوچه ی شعر / منم با انتظاری مبهم و زرد / ولی ای کاش جادوی نگاهت / غزل های مرا غارت نمی کرد .
 


تا دو چشمان سیاهت دید چشم / بر سیاهی بخت خود خندید چشم / از خجالت پیش چشمت آب شد / پلک را بر روی خود پوشید چشم .
 


بی احساس و بی عاطفه بودن ، انسان را از واقعیت دور می کند ، امیر احساسات باشیم نه اسیر آن .



به چه مانند کنم در همه آفاق تو را / هرچه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری .
 


گلی دارم که تو گلها غریبه / نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه / گلی دارم به دست کس نمیدم / خریدم گوهری و پس نمیدنم .





خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست /  گر دوست بخواهد جان من قربان اوست .
 


دل من ماهی دریای عشقه / وجودم آهوی صحرای عشقه / نمیدونم که در دلم تو چه کردی / که مرا سرمست و دیوانه کردی .
 


قصیده می شوم اگر تو تشنه ی شنیدنی / به اوج می رسم اگر تو بی قرار دیدنی / بیا که در هوای تو از نور نفس تازه کنم / بیا که این حماسه را با تو پر آوازه کنم .
 


در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ، ای بود و نبود من !
 


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن ، شاید برنده ی کل دلتنگی هات شدم .
 


غزال خوش غزل تویی / شیرین تر از عسل تویی / بین تموم آدما / نگین بی بدل تویی .
 


بی تو دری بودم به برون ، نگاهی به کران و صدایی به کویر .
 


کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟
 


من و مهتاب و شب و هوای عالی / عزیزم جای تو خالی / عطر گل پر شده باز تو این حوالی / من به یاد تو خوشم تو در چه حالی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد