مجموعه اس ام اس های عاشقانه امروز،پیامک عاشقانه امروز

یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو / این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو .




من از می چشمان سیاهت مستم / گفتم بنویسم که به یادت هستم .




تا کور نگشته دیدگانم ، تو بیا / تا مور نخورده استخوانم ، تو بیا / گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا .




یه پیامی میفرستم به امید پیام تو / نه اینکه بخونی و بگی بی خیال تو .





سوال من از تو این است ، چرا در آینه ی چشم های تو ، تصویر من پیدا نیست ؟





گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم ، به قدیمی شدن دوستیت می ارزد .





بادکنک هرچه قدر دورتر میشه ، قرقره از غم دوریش لاغرتر میشه ، قرقرتم رفیق !





دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست ، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم .




نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است .




من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم / گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم .




در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن .




گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم ، گل چه قابل مهربانم ، چشم هایم فرش راهت .




چه کردی با دل من نازنینم / که هر شام و سحر اندوهگینم / مرا دعوت بکن در باغ چشمت / که از باغ دلت چند گل بچینم .





تو رفتی چشم من غمبار تو بود / هنوز تشنه ی دیدار تو بود / من از دستت نمی رنجم این قدر / اگر برگشتنی در کار تو بود .




هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است که در خیالم بی خیال من نشوی .





برچسب ها: اس ام اس جدید، اس ام اس، اس ام اس لاو، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس عاشقانه شهریور، اس ام اس پیامک مسیج جدید، پیامک عاشقانه روز، پیامک عاشقانه جدید شهریور 89، مسیج لاو 89، اس ام اس عاشقانه 2010، پیامک عاشقانه داغ، اس ام اس دلبری، اس ام اس عاشق شدن، اس ام اس دوستی، SMS، sms، sms jadid، sms ehsasi، sms asheghane، sms love، sms shahrivar 89،
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد