اس ام اس های جدید و سرکاری مرداد 89،اس ام اس سرکاری مرداد 89

.


یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف!





تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم





یه توپ دارم قلقلیه ……. موهای سرم فرفریه ….. مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم





رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟






امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست




برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعث پاره شدن خشتک انسان میشود





می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون!





از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!





سه روش فرشته شدن :

۱٫ ..

۲٫ ..

۳٫ ..

چیه ؟

تو اول ادم شو فرشته شدن پیشکشت





لرزش صدات………برق نگات……..تپش قلبت……..نفسهای تندت……..همه اینا نشونه اینه که………….تیروئیدت فعاله




میگن هرکی دوست خوش تیپ داره جاش تو بهشته ..
خوش به حالت مفتی مفتی رفتی بهشت!



شما برنده خوش شانس قرعه کشی بانک ملت شده اید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت
www.AreJuneAmmat.com مراجعه کنید.

———————

سلام تا یک ربع دیگه برا شام می یایم خونتون
(ستاد ایجاد رعب و وحشت)





میخواستم ببینم شب ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می کنی که سر کارت نزارن؟




از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!





ای بابا هر شب من باید با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه





با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد … صدای مردم آزار





ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟





یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟





خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی





این  اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم …



پس واسه تو هم نمی فرستم

———————

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیکار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا کنی





زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو! سر کاری!



اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای خود هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید …

با ما تماس بگیرید.

صنف پالان دوزان پایتخت





اگه به دعا برای مریض ها اعتقاد داری ..

تو هم این اس ام اس رو مث من واسه ۷ تا مریض روانی مث خودت بفرست





دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است. . .





هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!





من به تو دل دادم که به من قلوه دهی
دل ندادم که به من بادمجان و دلمه دهی





صرف فعل نشستن به گویش  لری:
مو بنیشم
تونم بنیشی
اونم بنیشه
ما که بنیشیم
شمام که بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!





دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
امروز التماس کردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای!
چه بد دردیه یبوست…!!!!!




پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد