اس ام اس های عاشقانه جدید

این کسایی که پنالتی میزنن رو دیدی قبل از زدن ضربه یک مکث می کنند؟
می خواهم آن طوری ببوسمت!
 


سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه
رفتم دکتر ، میگه ۲ راه بیشتر نداری
یا ICU
یا
I SEE YOU !
 


در دایره عشق اگر
باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود  

 


قلبم را شکستی ولی بدون حالا بیشتر دوستت دارم !! چون قلبم هزار تکه شده و هر تکه جداگانه دوستت د 
ارم. 



می دونی اگه تموم زنبورای دنیا نیشت بزنن حققته چون تو خیلی
گلی 
 


 

پا برهنه می خوامت تا بدونی که هیچ ریگی توی کفشام نیست !
 


دیشب هر چه جگر بود گربه ها خوردن !! هستی یا خوردنت!!؟؟
 


زیبایی
چشمان تو را به رخ ماه می کشم تا دیگر به مهتابش ننازد .
 


٢٠ سال ٢٠ روز ٢٠ بوسه و ٢٠ شاخه گل
برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستی .
 


درکنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کسی جای دراین کلبه ویرانه ندارد
دل را به کف هر که نهم باز پس آرد
کسی تاب نگهداری دیوانه ندارد
 


فاصله را هر کسی می تواند لمس کند؛ مهم این است که ما از این فاصله همدیگر را لمس می کنیم. 



سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . . .
 


هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی
قلبم نخواهد شست حتی سیلاب فراموشی ها . . .
 


قبله ی حاجات من کعبه ی چشمان توست؛مرحم زخم تنم گرمی دستان توست
 


من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی / ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد