جوک و اس ام اس جدید

 

 جوک،اس ام اس،جوک جدید،اس ام اس جدید،اس ام اس فلسفی،اس ام اس روانشناسی،جوک روز،sms،اس ام اس عاشقانه،اس ام عشقی،اس ام اس بامرامی،اس ام اس روز


 

 sms


ز تمام بودنی ها تو یکی از من باش که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد .

خوشبختی شکل ظاهری ایمان است ،تا ایمان و امید و سخت کوشی نباشد ،هیچ کاری را نمی توان انجام داد . هلن کلر



زندگی تاس خوب آوردن نیست، تاس بد را خوب بازی کردن است


هرچه انسان ها را بیشتر می شناسم سگ ها را بیشتر ستایش می کنم



گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ پر از گلهای نرگس تقدیم وجود مهربانت


یک کلام حرف حساب باهات دارم ، میخوام بگم بی معرفت دوست دارم . 

 

jok


نیروی انتظامی می‌ریزه خونه ترکه. ترکه با منقل می‌پره تو استخر میگه از اینجا به بعدش دیگه به شما ربطی نداره به نیروی دریایی مربوط میشه



خانم‌ها مثل موتور گازی هستند: پر سر و صدا، کم سرعت، کم طاقت

لره با گوسفنداش لج میکنه ، می بردشون زمین چمن مصنوعی !



عربه بچش تو اتوبوس به دنیا میاد اسمشو میزاره عبدالواحد !!!



یه اصفهانی به یه اصفهانی دیگه پول قرض میده تو کتاب گینیس ثبت میکنند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد